18-02-2021 19:27
18-02-2021 19:39
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie wyjaśnimy dla Ciebie tej sprawy Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING - przyjmiemy Twoje zgłoszenie i sprawdzimy to. Dodam jednak, że jeśli złożysz dyspozycję w dniu wolnym od pracy, przekazujemy ją do realizacji o 9:00 w najbliższym dniu roboczym. Trwa to od 4-7 dni roboczych.
18-02-2021 20:02
18-02-2021 20:05
18-02-2021 20:07
Przykro mi, że specjalista nie skontaktował się z Tobą. Przez Społeczność niestety nie mamy możliwości sprawdzenia szczegółów tej sprawy. Proszę napisz, czy składałeś reklamację w tym temacie i czy otrzymałeś numer zgłoszenia?
18-02-2021 20:10
18-02-2021 20:45
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam informacje do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że sprawa szybko zostanie wyjaśniona.
24-02-2021 17:48
Łukasz1 Czy coś ruszyło się w Twojej sprawie?
26-02-2021 08:00
26-02-2021 13:22
@Łukasz1 Przepraszam Cię, że tak długo to trwa i nie dotrzymaliśmy terminu. Niestety w tej sytuacji zapewne nie był on zależny jedynie od nas. Proszę, sprawdzaj swoją bankowość na bieżąco. Mam nadzieję, że weekend zaczniesz od zamknięcia u nas tej sprawy.
Witam
W jaki sposób mogę w koncie firmowym eksportować historię rachunku do formatu xml tak, aby program księgowy mógł zaczytać wszystkie operacje?
Dodam, iż inne banki nie mają z tym problemu. W ing ni
... 03-10-2024Kwota nadpłaty zawsze jest przeznaczona na zmniejszenie kapitału, nie ma znaczenia, czy tak chcesz, czy nie - nadpłaca się kapitał, a nie odsetki.
Nie ma znaczenia, kiedy nadpłacasz.
02-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |