18-02-2021 19:27
18-02-2021 19:39
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie wyjaśnimy dla Ciebie tej sprawy Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING - przyjmiemy Twoje zgłoszenie i sprawdzimy to. Dodam jednak, że jeśli złożysz dyspozycję w dniu wolnym od pracy, przekazujemy ją do realizacji o 9:00 w najbliższym dniu roboczym. Trwa to od 4-7 dni roboczych.
18-02-2021 20:02
18-02-2021 20:05
18-02-2021 20:07
Przykro mi, że specjalista nie skontaktował się z Tobą. Przez Społeczność niestety nie mamy możliwości sprawdzenia szczegółów tej sprawy. Proszę napisz, czy składałeś reklamację w tym temacie i czy otrzymałeś numer zgłoszenia?
18-02-2021 20:10
18-02-2021 20:45
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam informacje do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że sprawa szybko zostanie wyjaśniona.
24-02-2021 17:48
Łukasz1 Czy coś ruszyło się w Twojej sprawie?
26-02-2021 08:00
26-02-2021 13:22
@Łukasz1 Przepraszam Cię, że tak długo to trwa i nie dotrzymaliśmy terminu. Niestety w tej sytuacji zapewne nie był on zależny jedynie od nas. Proszę, sprawdzaj swoją bankowość na bieżąco. Mam nadzieję, że weekend zaczniesz od zamknięcia u nas tej sprawy.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
8 | |
6 | |
4 | |
4 |