Odpowiedz

Zaginione 1000 zł

Dnia 8.02.2021 zapisałem się do promocji regularnego inwestowania. W bankowości elektronicznej złożyłem zlecenie zakupu jednego z funduszy, z mojego konta zniknęło 1000 zł, ustawowy termin realizacji zlecenia minął w poniedziałek (3 dni temu), a jednostek funduszu nie dostałem. W banku twierdzą, że nie mają moich pieniędzy, nie wiedzą co się z nimi dzieje i to nie ich wina ani problem. Na chacie piszą co innego, na infolinii mówią co innego i nic ich nie obchodzi, że ktoś (ING lub NN czyli jedna grupa kapitałowa) mnie najwidoczniej OKRADŁ. Ktoś bezprawnie obraca moimi pieniędzmi, a ja mam potulnie czekać aż ktoś kiedyś być może (choć niekoniecznie) się ze mną skontaktuje.

Gdzie są moje pieniądze?!
Odpowiedz
0 Lajków
Łukasz1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
18-02-2021
Wiadomość 1 z 10 (6 065 wyświetleń)

Re: Zaginione 1000 zł

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie wyjaśnimy dla Ciebie tej sprawy Emotikon: Smutny Proszę napisz do nas na czacie w Moim ING - przyjmiemy Twoje zgłoszenie i sprawdzimy to. Dodam jednak, że jeśli złożysz dyspozycję w dniu wolnym od pracy, przekazujemy ją do realizacji o 9:00 w najbliższym dniu roboczym. Trwa to od 4-7 dni roboczych.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 10 (6 063 wyświetleń)

Re: Zaginione 1000 zł

Zgłaszałem na chacie, zgłaszałem przez infolinię, podałem dodatkowe informacje które wskazują jednoznacznie, że pieniądze ewidentnie gdzieś "wsiąkły", w związku z czym wypadałoby potraktować sprawę jako pilną i otrzymałem dwie odpowiedzi:
1. "zaraz to wyjaśnię i do Pana oddzwonię". Nie oddzwonił. Gdy po kilku godzinach próbowałem upomnieć się, ze obiecano mi kontakt, okazało się, że nigdzie w systemie tego nie ma, nie wiadomo z kim rozmawiałem (dzwoniłem przez aplikację, rozmowa nagrywana, więc muszą mieć takie dane w systemie), padło słowo "przepraszam" ale bez chęci pomocy.
2. "przekazaliśmy sprawę do NN (to już nie nasz problem, więc się odwal)"
Odpowiedz
0 Lajków
Łukasz1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
18-02-2021
Wiadomość 3 z 10 (6 057 wyświetleń)

Re: Zaginione 1000 zł

"Termin realizacji zleceń określony jest w Ustawie o funduszach inwestycyjnych i zarządzaniu alternatywnymi funduszami inwestycyjnymi i nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych od dnia ich złożenia"
Odpowiedz
0 Lajków
Łukasz1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
18-02-2021
Wiadomość 4 z 10 (6 052 wyświetleń)

Re: Zaginione 1000 zł

Przykro mi, że specjalista nie skontaktował się z Tobą. Przez Społeczność niestety nie mamy możliwości sprawdzenia szczegółów tej sprawy. Proszę napisz, czy składałeś reklamację w tym temacie i czy otrzymałeś numer zgłoszenia? 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 5 z 10 (6 050 wyświetleń)

Re: Zaginione 1000 zł

Numer zgłoszenia to 016282/022021
Odpowiedz
0 Lajków
Łukasz1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
18-02-2021
Wiadomość 6 z 10 (6 048 wyświetleń)

Re: Zaginione 1000 zł

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam informacje do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że sprawa szybko zostanie wyjaśniona. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 7 z 10 (6 037 wyświetleń)

Re: Zaginione 1000 zł

Łukasz1 Czy coś ruszyło się w Twojej sprawie?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 8 z 10 (5 789 wyświetleń)

Re: Zaginione 1000 zł

Tak, ruszyło. W ubiegły piątek otrzymałem obietnicę, że we wtorek w bankowości elektronicznej pojawią się zakupione przeze mnie jednostki TFI. We wtorek dowiedziałem się, że jednak nastąpi to w środę. Dziś mamy piątek, a ja wciąż nie mam ani pieniędzy ani jednostek funduszu.
Odpowiedz
0 Lajków
Łukasz1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
18-02-2021
Wiadomość 9 z 10 (5 703 wyświetleń)

Re: Zaginione 1000 zł

@Łukasz1 Przepraszam Cię, że tak długo to trwa i nie dotrzymaliśmy terminu. Niestety w tej sytuacji zapewne nie był on zależny jedynie od nas. Proszę, sprawdzaj swoją bankowość na bieżąco. Mam nadzieję, że weekend zaczniesz od zamknięcia u nas tej sprawy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
601
127
12-04-2017
Wiadomość 10 z 10 (5 670 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy