10-02-2021 12:32 | Edytowano: 10-02-2021 12:35
Nie mogę dodać karty do GPay, zarówno przez stronę www jak i w aplikacji Google Pay. Na stronie www otrzymuję informację 'Nie udało się zrealizować transakcji. Użyj innej formy płatności lub skontaktuj się z nami. Więcej informacji [OR-CCSEH-21]', przez aplikację ''Nie udało się zrealizować transakcji. Więcej informacji [OR-TAPSH-08]'.
11-02-2021 13:20
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z nasza całodobową infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy, dlaczego tak się dzieje.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |