10-02-2021 12:32 | Edytowano: 10-02-2021 12:35
Nie mogę dodać karty do GPay, zarówno przez stronę www jak i w aplikacji Google Pay. Na stronie www otrzymuję informację 'Nie udało się zrealizować transakcji. Użyj innej formy płatności lub skontaktuj się z nami. Więcej informacji [OR-CCSEH-21]', przez aplikację ''Nie udało się zrealizować transakcji. Więcej informacji [OR-TAPSH-08]'.
11-02-2021 13:20
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z nasza całodobową infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy, dlaczego tak się dzieje.
Mam ten sam problem.
iOS17 dla deweloperów jest od czerwca, a ING dopiero tydzień temu się o tym dowiedziało.
Na infolinii po sprawdzeniu prób logowania okazało się, że za każdym razem gdy wyskakuje błą
... 29-09-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |