10-02-2021 12:32 | Edytowano: 10-02-2021 12:35
Nie mogę dodać karty do GPay, zarówno przez stronę www jak i w aplikacji Google Pay. Na stronie www otrzymuję informację 'Nie udało się zrealizować transakcji. Użyj innej formy płatności lub skontaktuj się z nami. Więcej informacji [OR-CCSEH-21]', przez aplikację ''Nie udało się zrealizować transakcji. Więcej informacji [OR-TAPSH-08]'.
11-02-2021 13:20
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z nasza całodobową infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy, dlaczego tak się dzieje.
Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |