10-02-2021 12:32 | Edytowano: 10-02-2021 12:35
Nie mogę dodać karty do GPay, zarówno przez stronę www jak i w aplikacji Google Pay. Na stronie www otrzymuję informację 'Nie udało się zrealizować transakcji. Użyj innej formy płatności lub skontaktuj się z nami. Więcej informacji [OR-CCSEH-21]', przez aplikację ''Nie udało się zrealizować transakcji. Więcej informacji [OR-TAPSH-08]'.
11-02-2021 13:20
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z nasza całodobową infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy, dlaczego tak się dzieje.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |