06-12-2020 01:39
06-12-2020 09:13
W nocy mieliśmy małe prace serwisowe związane z naszymi kartami. Prawdopodobnie z tego właśnie powodu nie widziałeś/widziałaś swojej karty. Możesz sprawdzić, czy wszystko wróciło już do normy?
06-02-2021 23:31
07-02-2021 05:12
U mnie trochę inny problem, nie posiadam karty kredytowej, a w Moim ING jakimś cudem pojawiła mi się ikonka "karta kredytowa". Nawet jest kwota kredytu. Kwota nie jest równa (z groszami), co oznacza że karta była używana. Nie można wejść w szczegóły karty. Takie błędy nie są chyba normalne, nawet biorąc pod uwagę trwające prace serwisowe kart płatniczych. Czy w moim ING pojawiła się karta kredytowa innego klienta ???
07-02-2021 06:23
Nie powinno to tak wyglądać, ale być może jest to propozycja naszej oferty. Czy możesz nam dołączyć zrzut ekranu?
07-02-2021 08:48
Nie wygląda to na ofertę banku. Jak pisałem nie można wejść w szczegóły karty, saldo opiewa na kwotę 2522,87 PLN. Obecnie sytuacja wróciła do normy i ikona karty kredytowej zniknęła. Na szczęście pozostałe ikony pozostały na swoim miejscu...
07-02-2021 09:59
Masz rację, że niw wygląda to na ofertę.
Proszę, zgłoś nam to w Moim ING przez zakładkę:
Wiadomości - Napisz do nas - Prześlij dokumenty (tutaj dodasz załącznik)
Przyjrzymy się temu.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |