06-12-2020 01:39
06-12-2020 09:13
W nocy mieliśmy małe prace serwisowe związane z naszymi kartami. Prawdopodobnie z tego właśnie powodu nie widziałeś/widziałaś swojej karty. Możesz sprawdzić, czy wszystko wróciło już do normy?
06-02-2021 23:31
07-02-2021 05:12
U mnie trochę inny problem, nie posiadam karty kredytowej, a w Moim ING jakimś cudem pojawiła mi się ikonka "karta kredytowa". Nawet jest kwota kredytu. Kwota nie jest równa (z groszami), co oznacza że karta była używana. Nie można wejść w szczegóły karty. Takie błędy nie są chyba normalne, nawet biorąc pod uwagę trwające prace serwisowe kart płatniczych. Czy w moim ING pojawiła się karta kredytowa innego klienta ???
07-02-2021 06:23
Nie powinno to tak wyglądać, ale być może jest to propozycja naszej oferty. Czy możesz nam dołączyć zrzut ekranu?
07-02-2021 08:48
Nie wygląda to na ofertę banku. Jak pisałem nie można wejść w szczegóły karty, saldo opiewa na kwotę 2522,87 PLN. Obecnie sytuacja wróciła do normy i ikona karty kredytowej zniknęła. Na szczęście pozostałe ikony pozostały na swoim miejscu...
07-02-2021 09:59
Masz rację, że niw wygląda to na ofertę.
Proszę, zgłoś nam to w Moim ING przez zakładkę:
Wiadomości - Napisz do nas - Prześlij dokumenty (tutaj dodasz załącznik)
Przyjrzymy się temu.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |