06-12-2020 01:39
06-12-2020 09:13
W nocy mieliśmy małe prace serwisowe związane z naszymi kartami. Prawdopodobnie z tego właśnie powodu nie widziałeś/widziałaś swojej karty. Możesz sprawdzić, czy wszystko wróciło już do normy?
06-02-2021 23:31
07-02-2021 05:12
U mnie trochę inny problem, nie posiadam karty kredytowej, a w Moim ING jakimś cudem pojawiła mi się ikonka "karta kredytowa". Nawet jest kwota kredytu. Kwota nie jest równa (z groszami), co oznacza że karta była używana. Nie można wejść w szczegóły karty. Takie błędy nie są chyba normalne, nawet biorąc pod uwagę trwające prace serwisowe kart płatniczych. Czy w moim ING pojawiła się karta kredytowa innego klienta ???
07-02-2021 06:23
Nie powinno to tak wyglądać, ale być może jest to propozycja naszej oferty. Czy możesz nam dołączyć zrzut ekranu?
07-02-2021 08:48
Nie wygląda to na ofertę banku. Jak pisałem nie można wejść w szczegóły karty, saldo opiewa na kwotę 2522,87 PLN. Obecnie sytuacja wróciła do normy i ikona karty kredytowej zniknęła. Na szczęście pozostałe ikony pozostały na swoim miejscu...
07-02-2021 09:59
Masz rację, że niw wygląda to na ofertę.
Proszę, zgłoś nam to w Moim ING przez zakładkę:
Wiadomości - Napisz do nas - Prześlij dokumenty (tutaj dodasz załącznik)
Przyjrzymy się temu.
Dzięki nadpłatom kredytu hipotecznego zmniejszamy kwotę pożyczoną od banku, czyli kapitał, od którego naliczane są odsetki.
Im niższa jest kwota pozostała do spłaty, tym mniejsze są odsetki – co powod
Witaj,
żeby to wyjaśnić, skontaktuj się z działem zajęć egzekucyjnych, bo tutaj nie mamy wglądu w Twoje konto. Możesz napisać na czacie, który w aplikacji znajdziesz w prawym, dolnym rogu. Specjaliści
... 02-10-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |