Odpowiedz
Highlighted

Złożenie reklamacji przez Moje ING

[ Edytowane ]

Czy istnieje możliwość złożenie reklamacji przez Moje ING? Szukam takiej opcji i niestety nie mogę znaleźć. 

Zdaję sobie sprawę, że reklamację można złożyć m.in przez formularz dostępny m.in tu: https://e.ingbank.pl/formularz-reklamacji jednak chciałbym mieć taką możliwość w systemie Moje ING.

Odpowiedz
0 Lajków
Starx
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
10
1
18-12-2016
Wiadomość 1 z 6 (17 874 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

@Starx Możesz złożyć reklamację również przez swoją bankowość elektroniczną. Wystarczy, że wyślesz do nas wiadomość po zalogowaniu do usługi opisując sytuację, zaznaczając, że jest to reklamacja. To wystarczy by nasi analitycy mogli się zająć Twoją sprawą.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
537
162
12-10-2015
Wiadomość 2 z 6 (17 867 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

Witam

Przez przypadek przy wykonywaniu przelewu bankowego przez Internet pomylilam 1 pierwsza cyfre. Czy mogli by Państwo coś z tym zrobic?
Odpowiedz
0 Lajków
Justynaa
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
24-05-2018
Wiadomość 3 z 6 (14 607 wyświetleń)
Highlighted

Re: Złożenie reklamacji przez Moje ING

@Justynaa W tej sytuacji zgłoś proszę reklamację z prośbą o odzyskanie błędnie wysłanych pieniędzy. Możesz to zrobić kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 62 (dni robocze 8-19), w dowolnym oddziale naszego banku lub wysyłając wiadomość w Moim ING (Wiadomości > Nowa wiadomość). Na tej podstawie spróbujemy odnaleźć odbiorcę przelewu i w Twoim imieniu poprosimy go o zwrot pieniędzy.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
537
162
12-10-2015
Wiadomość 4 z 6 (14 544 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

Dzień dobry.W dniu 14 lutego było złożone zamówienie do zakładu Hashtag Sushi Łódź.Ale nie otrzymała zamówienie,tak samo jak i nie otrzymała pieniądze z powrotem (107 zł). Proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
annlik8342
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
26-02-2020
Wiadomość 5 z 6 (3 692 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

Proszę, napisz do nas w tej sprawie w wiadomości lub na czacie w Moim ING. Możesz również zadzwonić na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
190
39
12-04-2017
Wiadomość 6 z 6 (3 668 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Epidemia a blokada w udzielaniu kredytów

Przyznam szczerze, że się zawiodłam na banku. 5 lat temu otrzymaliśmy kredyt hipoteczny w ING. Mąż prowadzi działalność na ryczałcie, a ja mam umowę o prace na pełny etat+ 3 umowy zlecenia. W czerwcu

...

08-07-2020
Re: wcześniejsza spłata pożyczki

Do kwoty, którą nadpłaciłaś wliczyliśmy już faktyczne odsetki, które powinnaś pokryć. Nie pobieramy ich do przodu. 
Jeśli przy pożyczce miałaś prowizję, to zwrócimy ją proporcjonalnie do okresu spłaty

...

08-07-2020
Wpisanie hipoteki w księdze wieczystej nieruchomości

Dzień dobry,

niedługo mija 180 dni na wpisanie hipoteki do księgi wieczystej. Nieruchomość w Gdańsku, gdzie sądy i tak nigdy nie wyrabiały się w tym terminie, ale dodatkowo po drodze uderzył koronawiru

...

08-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy