Odpowiedz

Złożenie reklamacji przez Moje ING

[ Edytowane ]

Czy istnieje możliwość złożenie reklamacji przez Moje ING? Szukam takiej opcji i niestety nie mogę znaleźć. 

Zdaję sobie sprawę, że reklamację można złożyć m.in przez formularz dostępny m.in tu: https://e.ingbank.pl/formularz-reklamacji jednak chciałbym mieć taką możliwość w systemie Moje ING.

Odpowiedz
0 Lajków
Starx
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
18-12-2016
Wiadomość 1 z 7 (46 777 wyświetleń)

Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

@Starx Możesz złożyć reklamację również przez swoją bankowość elektroniczną. Wystarczy, że wyślesz do nas wiadomość po zalogowaniu do usługi opisując sytuację, zaznaczając, że jest to reklamacja. To wystarczy by nasi analitycy mogli się zająć Twoją sprawą.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 7 (46 770 wyświetleń)

Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

Witam

Przez przypadek przy wykonywaniu przelewu bankowego przez Internet pomylilam 1 pierwsza cyfre. Czy mogli by Państwo coś z tym zrobic?
Odpowiedz
0 Lajków
Justynaa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-05-2018
Wiadomość 3 z 7 (43 510 wyświetleń)

Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

Dzień dobry.W dniu 14 lutego było złożone zamówienie do zakładu Hashtag Sushi Łódź.Ale nie otrzymała zamówienie,tak samo jak i nie otrzymała pieniądze z powrotem (107 zł). Proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
annlik8342
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-02-2020
Wiadomość 4 z 7 (32 595 wyświetleń)

Re: Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

[ Edytowane ]

Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Możesz również zadzwonić na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 5 z 7 (32 571 wyświetleń)

Re: Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

Dzień dobry. Zostałem ofiarą wyłudzenia pieniędzy, dokładniej kodu blik. Ktoś podszył się pod mojego znajomego. Czy są Państwo w stanie mi pomóc w odzyskaniu pieniędzy?
Odpowiedz
0 Lajków
Bartłomiej1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-04-2021
Wiadomość 6 z 7 (20 982 wyświetleń)

Re: Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

W takiej sytuacji możesz złożyć reklamację. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Możesz również zadzwonić na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
263
48
11-02-2020
Wiadomość 7 z 7 (20 922 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy