Odpowiedz

проблемы с входом

неправельно в вела пороль заблокировали картку не могу сменить пароль

 

Odpowiedz
0 Lajków
vitabiluk08
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 726 wyświetleń)

Re: проблемы с входом

@vitabiluk Przykro mi, niestety nie rozumiem Twojej wiadomości. Na forum Społeczność ING mówimy po polsku lub po angielsku. Jesteśmy dostępni w języku rosyjskim na naszej infolinii +48 32 357 00 69 w dni robocze od 9:00 do 17:00. 

 

We can speak in polish or english here. We speak russian on our helpline- monday to friday (9 a.m. - 5 p.m.).


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 672 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy