Odpowiedz

проблемы с входом

неправельно в вела пороль заблокировали картку не могу сменить пароль

 

Odpowiedz
0 Lajków
vitabiluk08
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 765 wyświetleń)

Re: проблемы с входом

@vitabiluk Przykro mi, niestety nie rozumiem Twojej wiadomości. Na forum Społeczność ING mówimy po polsku lub po angielsku. Jesteśmy dostępni w języku rosyjskim na naszej infolinii +48 32 357 00 69 w dni robocze od 9:00 do 17:00. 

 

We can speak in polish or english here. We speak russian on our helpline- monday to friday (9 a.m. - 5 p.m.).


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 711 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: IKE - więcej niż jeden fundusz

Dziękuję za odpowiedź, chyba działa, bo spróbowałem. Ale jest to bardzo nieintuicyjne rozwiązanie. Pod tym samym przyciskiem jest otwarcie IKZE (etc.).  Sugeruje to więc, że otwieramy nowy produkt, a

...

07-01-2025
Druga transza kredytu hipotecznego

Witam, 2 stycznia złożyłem dyspozycje wypłaty drugiej ostatniej transzy kredytu. Wiem że trwa to maksymalnie 10 dni roboczych, ale może macie jakieś doświadczenia że dosłaliście wypłatę szybciej? Ile

...

07-01-2025
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Ok, u mnie pomogło w Chrome wyczyszczenie plików cookie również dla strony mojeing.pl

07-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy