04-04-2021 17:22
неправельно в вела пороль заблокировали картку не могу сменить пароль
05-04-2021 17:28
@vitabiluk Przykro mi, niestety nie rozumiem Twojej wiadomości. Na forum Społeczność ING mówimy po polsku lub po angielsku. Jesteśmy dostępni w języku rosyjskim na naszej infolinii +48 32 357 00 69 w dni robocze od 9:00 do 17:00.
We can speak in polish or english here. We speak russian on our helpline- monday to friday (9 a.m. - 5 p.m.).
Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |