20-12-2016 17:23 | Edytowano: 20-12-2016 17:24
Czy istnieje możliwość złożenie reklamacji przez Moje ING? Szukam takiej opcji i niestety nie mogę znaleźć.
Zdaję sobie sprawę, że reklamację można złożyć m.in przez formularz dostępny m.in tu: https://e.ingbank.pl/formularz-reklamacji jednak chciałbym mieć taką możliwość w systemie Moje ING.
20-12-2016 17:30
@Starx Możesz złożyć reklamację również przez swoją bankowość elektroniczną. Wystarczy, że wyślesz do nas wiadomość po zalogowaniu do usługi opisując sytuację, zaznaczając, że jest to reklamacja. To wystarczy by nasi analitycy mogli się zająć Twoją sprawą.
24-05-2018 08:24
26-02-2020 15:42
26-02-2020 17:40 – ostatnio edytowany 26-02-2021 16:42 przez IlonaU
Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Możesz również zadzwonić na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie.
09-04-2021 17:12
10-04-2021 17:39
W takiej sytuacji możesz złożyć reklamację. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Możesz również zadzwonić na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |