Odpowiedz
Highlighted

Złożenie reklamacji przez Moje ING

[ Edytowane ]

Czy istnieje możliwość złożenie reklamacji przez Moje ING? Szukam takiej opcji i niestety nie mogę znaleźć. 

Zdaję sobie sprawę, że reklamację można złożyć m.in przez formularz dostępny m.in tu: https://e.ingbank.pl/formularz-reklamacji jednak chciałbym mieć taką możliwość w systemie Moje ING.

Odpowiedz
0 Lajków
Starx
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
10
1
18-12-2016
Wiadomość 1 z 6 (14 812 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

@Starx Możesz złożyć reklamację również przez swoją bankowość elektroniczną. Wystarczy, że wyślesz do nas wiadomość po zalogowaniu do usługi opisując sytuację, zaznaczając, że jest to reklamacja. To wystarczy by nasi analitycy mogli się zająć Twoją sprawą.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
527
155
12-10-2015
Wiadomość 2 z 6 (14 805 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

Witam

Przez przypadek przy wykonywaniu przelewu bankowego przez Internet pomylilam 1 pierwsza cyfre. Czy mogli by Państwo coś z tym zrobic?
Odpowiedz
0 Lajków
Justynaa
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
24-05-2018
Wiadomość 3 z 6 (11 545 wyświetleń)
Highlighted

Re: Złożenie reklamacji przez Moje ING

@Justynaa W tej sytuacji zgłoś proszę reklamację z prośbą o odzyskanie błędnie wysłanych pieniędzy. Możesz to zrobić kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 62 (dni robocze 8-19), w dowolnym oddziale naszego banku lub wysyłając wiadomość w Moim ING (Wiadomości > Nowa wiadomość). Na tej podstawie spróbujemy odnaleźć odbiorcę przelewu i w Twoim imieniu poprosimy go o zwrot pieniędzy.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
527
155
12-10-2015
Wiadomość 4 z 6 (11 482 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

Dzień dobry.W dniu 14 lutego było złożone zamówienie do zakładu Hashtag Sushi Łódź.Ale nie otrzymała zamówienie,tak samo jak i nie otrzymała pieniądze z powrotem (107 zł). Proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
annlik8342
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
26-02-2020
Wiadomość 5 z 6 (630 wyświetleń)

Re: Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

Proszę, napisz do nas w tej sprawie w wiadomości lub na czacie w Moim ING. Możesz również zadzwonić na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
175
39
12-04-2017
Wiadomość 6 z 6 (606 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy