Odpowiedz

Złożenie reklamacji przez Moje ING

[ Edytowane ]

Czy istnieje możliwość złożenie reklamacji przez Moje ING? Szukam takiej opcji i niestety nie mogę znaleźć. 

Zdaję sobie sprawę, że reklamację można złożyć m.in przez formularz dostępny m.in tu: https://e.ingbank.pl/formularz-reklamacji jednak chciałbym mieć taką możliwość w systemie Moje ING.

Odpowiedz
0 Lajków
Starx
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
18-12-2016
Wiadomość 1 z 7 (42 029 wyświetleń)

Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

@Starx Możesz złożyć reklamację również przez swoją bankowość elektroniczną. Wystarczy, że wyślesz do nas wiadomość po zalogowaniu do usługi opisując sytuację, zaznaczając, że jest to reklamacja. To wystarczy by nasi analitycy mogli się zająć Twoją sprawą.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 7 (42 022 wyświetleń)

Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

Witam

Przez przypadek przy wykonywaniu przelewu bankowego przez Internet pomylilam 1 pierwsza cyfre. Czy mogli by Państwo coś z tym zrobic?
Odpowiedz
0 Lajków
Justynaa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-05-2018
Wiadomość 3 z 7 (38 762 wyświetleń)

Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

Dzień dobry.W dniu 14 lutego było złożone zamówienie do zakładu Hashtag Sushi Łódź.Ale nie otrzymała zamówienie,tak samo jak i nie otrzymała pieniądze z powrotem (107 zł). Proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
annlik8342
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-02-2020
Wiadomość 4 z 7 (27 847 wyświetleń)

Re: Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

[ Edytowane ]

Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Możesz również zadzwonić na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 5 z 7 (27 823 wyświetleń)

Re: Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

Dzień dobry. Zostałem ofiarą wyłudzenia pieniędzy, dokładniej kodu blik. Ktoś podszył się pod mojego znajomego. Czy są Państwo w stanie mi pomóc w odzyskaniu pieniędzy?
Odpowiedz
0 Lajków
Bartłomiej1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-04-2021
Wiadomość 6 z 7 (16 234 wyświetleń)

Re: Re.: Złożenie reklamacji przez Moje ING

W takiej sytuacji możesz złożyć reklamację. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Możesz również zadzwonić na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
248
47
11-02-2020
Wiadomość 7 z 7 (16 174 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy