Bankowość internetowa

Odpowiedz

Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Witam, czy jest możliwość wyłączenia widoczności danych osobowych, które widać po wykonaniu do kogoś przelewu? Chodzi mi konkretnie o dane jak adres. Zauważyłam, że jak mi przychodzi przelew od osoby z innego banku to jest widoczne tylko imię i nazwisko, bez adresu, natomiast jak ja wykonuję do kogoś przelew to widać wszystkie moje dane. Jest możliwe wyłączenie ich, żeby też się pokazywało tylko moje imię i nazwisko?

Odpowiedz
0 Lajków
elektryczna
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-06-2019
Wiadomość 1 z 4 (34 459 wyświetleń)

Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Nie możesz wyłączyć lub usunąć swojego adresu z danych przy przelewie. Jak wysyłasz od nas przelew, to jest widoczne Twoje imię, nazwisko oraz adres.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (34 410 wyświetleń)

Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Witam,

 

czy cos sie zmienilo w tej sprawie, jak moge usunąc swój adres z przelewu?

Odpowiedz
0 Lajków
AniaING
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-09-2021
Wiadomość 3 z 4 (24 854 wyświetleń)

Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Nic się w tej sprawie nie zmieniło. Odbiorca zobaczy Twoje imię i nazwisko łącznie z adresem. W najbliższym czacie nie planujemy zmian w tym zakresie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (24 789 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy