03-08-2022 14:30
Czyli my klienci walimy głową w mur. Albo rzucamy grochem o ścianę.
Wy tam w banku wiecie lepiej prawda? Wprowadzacie zabezpieczenia behawioralne i inne cuda na kiju,
ale opcjonalnego (chociażby) U2F to już nie? A może nie ogarniacie tematu i tu jest pies pochowany?
Radzę zwrócić się z prośbą o konsultację do Niebezpiecznik.pl oni Wam to ogarną, znają się na rzeczy.
03-08-2022 14:36
zieew
@Marek_Zegarek:Czyli my klienci walimy głową w mur. Albo rzucamy grochem o ścianę.
Dokładnie! Ale...
Wy tam w banku wiecie lepiej prawda? Wprowadzacie zabezpieczenia behawioralne i inne cuda na kiju,
ale opcjonalnego (chociażby) U2F to już nie? A może nie ogarniacie tematu i tu jest pies pochowany?
Słyszałeś kiedyś o zarządzaniu projektami? I kosztami? Zwłaszcza w kontekście potencjalnych zysków? Odsetek klientów, którzy rozumieją co to 2FA oscyluje zapewne w okolicach kilku procent. U2F to pewnie już w promilach idzie
Radzę zwrócić się z prośbą o konsultację do Niebezpiecznik.pl oni Wam to ogarną, znają się na rzeczy.
Ależ Piotr doradzał ING i nawet był na jednej z ich konferencji kilka lat temu
07-11-2022 18:49
I jak tam? Już 5 lat analizujecie. Może coś nie tak z kadrą, która się zajmuje analizami?
Jak dla mnie to już wygląda na świadome działanie w celu uniemożliwienia świadomym użytkownikom zastosowania znacznie pewniejszych rozwiązań dotyczących zabezpieczeń. Moje dziecko ma lepiej zabezpieczone konto z grami, niż ja konto bankowe.
Tak, wiem - analizujecie i jak tylko będzie to powiadomicie. Czyli czekaj tatka latka.
08-11-2022 15:43
Zapisaliśmy Twoją opinię. Na ten mement nie mamy żadnych nowych informacji w tym temacie.
06-02-2023 13:25
Another year passed and still no progress? I used a few financial services but never seen such a bad solution as in this bank. What is the purpose of that password field where I have to basically guess the letters because you are hiding some fields? Geez. It does not help in security, it just makes your customers frustrated when they enter a wrong letter again on field 8 for the 15th times. All the years analyzing a better solution you could have build an app from zero.
07-02-2023 13:34
For the moment, we do not plan to change in this area while planning additional security factors
07-02-2023 14:56
#https://spolecznosc.ing.pl/-/user/viewprofilepage/user-id/17746
A co zrobić jeżeli Twoja odpowiedź nikogo nie satysfakcjonuje?
Łapki "w dół" nie przewidujecie w interfejsie?
Na Boga! Dlaczego?
To już kolejny głos za dwuskładnikowym uwierzytelnieniem, ale wy tam w bankowym IT wiecie lepiej, prawda?
Nie będzie jakiś tam klient pluł wam w twarz?
09-02-2023 10:59
Does this mean you will get rid of this randomly concealed password field or you will jut add more complications instead of implementing U2F properly?
09-02-2023 11:46 | Edytowano: 09-02-2023 11:50
jak w ing pracują nad "autoryzajcą i AUTENTYKACJĄ" to już wiecie, że nic z tego nie będzie.
od lat widze wpisy o 2fa i nie ma i nie będzie tego w tym banku
w takim "lipnym" mbanku jak logujesz się z nowego miejsca i nowego komputera trzeba się ZAUTORYZOWAĆ smsem, w ING nie ma żadnych przeszkód żeby zalogować się loginem i hasłem w takim przypadku
mają też w dopie to żeby wydłużyć pin do aplikacji do 8 znaków
jak również to że ludzie chcą 2fa chociażby smsówego przy logowaniu do banku
w aplikacji mobilnej stosują kropke zamiast przecinka (Proszę potwierdzić przelew na kwotę 284.13 zamiast 284,13) - jest różnica jak się ma takie coś potwierdzić na telefonie, co nie?
Ogólnie jestem klientem banku od ponad 10 lat ale w ostatnich latach jest coraz gorzej, jakość spada coraz bardziej na łeb. Ogólnie będę się przenosił gdzieś gdzie mam 2fa za każdym razem przy logowaniu.
23-02-2023 12:16
Czy znacie inny bank gdzie mają odpowiednie 2fa a nie tą przestarzałą metodę? Zastanawiam się też nad zmianą banku. Dzięki
mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
07-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |