Odpowiedz

Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Czyli my klienci walimy głową w mur. Albo rzucamy grochem o ścianę.
Wy tam w banku wiecie lepiej prawda? Wprowadzacie zabezpieczenia behawioralne i inne cuda na kiju,
ale opcjonalnego (chociażby) U2F to już nie? A może nie ogarniacie tematu i tu jest pies pochowany?
Radzę zwrócić się z prośbą o konsultację do Niebezpiecznik.pl oni Wam to ogarną, znają się na rzeczy.

Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
07-01-2021
Wiadomość 51 z 82 (15 288 wyświetleń)

Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication


zieew Emotikon: Bardzo szczęśliwy

@Marek_Zegarek:

Czyli my klienci walimy głową w mur. Albo rzucamy grochem o ścianę.

Dokładnie! Ale...

 

Wy tam w banku wiecie lepiej prawda? Wprowadzacie zabezpieczenia behawioralne i inne cuda na kiju,
ale opcjonalnego (chociażby) U2F to już nie? A może nie ogarniacie tematu i tu jest pies pochowany?

Słyszałeś kiedyś o zarządzaniu projektami? I kosztami? Zwłaszcza w kontekście potencjalnych zysków? Odsetek klientów, którzy rozumieją co to 2FA oscyluje zapewne w okolicach kilku procent. U2F to pewnie już w promilach idzie Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

Radzę zwrócić się z prośbą o konsultację do Niebezpiecznik.pl oni Wam to ogarną, znają się na rzeczy.


Ależ Piotr doradzał ING i nawet był na jednej z ich konferencji kilka lat temu Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 52 z 82 (15 281 wyświetleń)

Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

I jak tam? Już 5 lat analizujecie. Może coś nie tak z kadrą, która się zajmuje analizami? 

 

Jak dla mnie to już wygląda na świadome działanie w celu uniemożliwienia świadomym użytkownikom zastosowania znacznie pewniejszych rozwiązań dotyczących zabezpieczeń. Moje dziecko ma lepiej zabezpieczone konto z grami, niż ja konto bankowe.

 

Tak, wiem - analizujecie i jak tylko będzie to powiadomicie. Czyli czekaj tatka latka.

Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
112
30
21-01-2016
Wiadomość 53 z 82 (14 076 wyświetleń)

Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Zapisaliśmy Twoją opinię. Na ten mement nie mamy żadnych nowych informacji w tym temacie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
217
07-06-2017
Wiadomość 54 z 82 (14 009 wyświetleń)

Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Another year passed and still no progress? I used a few financial services but never seen such a bad solution as in this bank. What is the purpose of that password field where I have to basically guess the letters because you are hiding some fields? Geez. It does not help in security, it just makes your customers frustrated when they enter a wrong letter again on field 8 for the 15th times. All the years analyzing a better solution you could have build an app from zero.

Odpowiedz
0 Lajków
norcse
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
4
27-04-2021
Wiadomość 55 z 82 (12 109 wyświetleń)

Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

For the moment, we do not plan to change in this area while planning additional security factors





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
180
36
02-09-2021
Wiadomość 56 z 82 (12 039 wyświetleń)

Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

#https://spolecznosc.ing.pl/-/user/viewprofilepage/user-id/17746

A co zrobić jeżeli Twoja odpowiedź nikogo nie satysfakcjonuje?
Łapki "w dół" nie przewidujecie w interfejsie?
Na Boga! Dlaczego?

 

To już kolejny głos za dwuskładnikowym uwierzytelnieniem, ale wy tam w bankowym IT wiecie lepiej, prawda?

Nie będzie jakiś tam klient pluł wam w twarz?

Odpowiedz
0 Lajków
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
07-01-2021
Wiadomość 57 z 82 (12 031 wyświetleń)

Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Does this mean you will get rid of this randomly concealed password field or you will jut add more complications instead of implementing U2F properly?

Odpowiedz
0 Lajków
norcse
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
4
27-04-2021
Wiadomość 58 z 82 (11 956 wyświetleń)

Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

[ Edytowane ]

jak w ing pracują nad "autoryzajcą i AUTENTYKACJĄ" to już wiecie, że nic z tego nie będzie.

 

od lat widze wpisy o 2fa i nie ma i nie będzie tego w tym banku

 

w takim "lipnym" mbanku jak logujesz się z nowego miejsca i nowego komputera trzeba się ZAUTORYZOWAĆ smsem, w ING nie ma żadnych przeszkód żeby zalogować się loginem i hasłem w takim przypadku

 

mają też w dopie to żeby wydłużyć pin do aplikacji do 8 znaków

 

jak również to że ludzie chcą 2fa chociażby smsówego przy logowaniu do banku

 

w aplikacji mobilnej stosują kropke zamiast przecinka (Proszę potwierdzić przelew na kwotę 284.13 zamiast 284,13) - jest różnica jak się ma takie coś potwierdzić na telefonie, co nie?

 

Ogólnie jestem klientem banku od ponad 10 lat ale w ostatnich latach jest coraz gorzej, jakość spada coraz bardziej na łeb. Ogólnie będę się przenosił gdzieś gdzie mam 2fa za każdym razem przy logowaniu.

Odpowiedz
0 Lajków
pinger
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-02-2023
Wiadomość 59 z 82 (11 950 wyświetleń)

Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Czy znacie inny bank gdzie mają odpowiednie 2fa a nie tą przestarzałą metodę? Zastanawiam się też nad zmianą banku. Dzięki

Odpowiedz
0 Lajków
norcse
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
4
27-04-2021
Wiadomość 60 z 82 (11 511 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt dokumenty elektroniczny podpis

Witam składałam wniosek o kredyt konsolidacyjny w aplikacji. Decyzja pozytywna lecz potrzebne jest zaświadczenie o zarobkach. Pracodawca wystawił mi takie zaświadczenie na druku ing ale w formie elekt

...

03-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy