26-09-2017 10:31
Od paru dni nie mogę się zalogować na stronę internetową banku ani na aplikacji w telefonie. Wyskakuje mi "Login i/lub hasło są błędne" , chociaż wszystko dobrze wpisuje.
26-09-2017 14:20
26-09-2017 17:15
@maho095 Bankowość internetowa oraz aplikacja działają prawidłowo. Jeśli podjęłaś już 5 błędnych prób logowania wypełnij wniosek o nadanie nowego hasła.
Na infolinii 32 357 00 69 możemy sprawdzić, którą z danych podajesz błędnie.
26-09-2017 20:33
26-09-2017 20:48
Jeśli nie otrzymujesz kodu najprawdopodobniej błędnie wprowadzasz, którąś z danych we wniosku o nadanie nowego hasła. Zadzwoń do nas, sprawdzimy to.
27-09-2017 08:44
Witaj.
Z tej strony klient banku ING. Podaj login i sprawdź poprawność hasła. Wtedy się okaże co robisz źle. Możliwości są dwie. Albo błędnie podajesz login lub hasło jest niepoprawne.
Z POWAŻANIEM
Konrad W.
16-01-2019 14:26
17-01-2019 08:51
Witaj,
@Daniszpiotr199 niedawno zadał podobne pytanie
Jego wpis i naszą odpowiedź znajdziesz tutaj.
17-01-2019 11:40
Ja od kilku dni nie mogę zładować strony Moje ING z logowaniem - wyskakuje mi, komunikat:
Wystąpiły problemy podczas ładowania tej strony
Próbowaliśmy załadować tę stronę kilka razy, ale nadal występuje problem z tą witryną. Pewnie masz lepsze zajęcie niż oglądanie ładującej się strony, więc spróbuj wrócić do niej później.
Sugerowane rozwiązanie
17-01-2019 18:48
W tej sytuacji sprawdź swoje połączenie z internetem.
Jeśli korzystasz z programów antywirusowych, które nakładają także ochronę na przeglądarkę, wyłącz tę ochronę w przeglądarce lub uruchom ją w trybie prywatnym.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |