Odpowiedz

Problem z logowaniem

Od paru dni nie mogę się zalogować na stronę internetową banku ani na aplikacji w telefonie. Wyskakuje mi "Login i/lub hasło są błędne" , chociaż wszystko dobrze wpisuje.

Odpowiedz
0 Lajków
maho095
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
26-09-2017
Wiadomość 1 z 20 (51 716 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Widać chyba nie.
Sprawdź login i zmień hasło.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 20 (51 681 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

@maho095 Bankowość internetowa oraz aplikacja działają prawidłowo. Jeśli podjęłaś już 5 błędnych prób logowania wypełnij wniosek o nadanie nowego hasła.
Na infolinii 32 357 00 69 możemy sprawdzić, którą z danych podajesz błędnie. 

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 3 z 20 (51 660 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Nie przychodzi mi kod do potwierdzenia na telefon, jak chciałem zmienić hasło, a próbowałem już kilka razy zmienić, ale jak płacę kartą w internecie to odrazu przychodzi kod. Login nawet sprawdzałem w papierach czy wpisuję poprawny, których mi daliście, to dobrze wpisywałem cały czas.
Odpowiedz
0 Lajków
maho095
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
26-09-2017
Wiadomość 4 z 20 (51 624 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Jeśli nie otrzymujesz kodu najprawdopodobniej błędnie wprowadzasz, którąś z danych we wniosku o nadanie nowego hasła. Zadzwoń do nas, sprawdzimy to. 

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 5 z 20 (51 616 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Witaj.

Z tej strony klient banku ING. Podaj login i sprawdź poprawność hasła. Wtedy się okaże co robisz źle.  Możliwości są dwie. Albo błędnie podajesz login lub hasło jest niepoprawne.

 

 

Z POWAŻANIEM

Konrad W.

Odpowiedz
0 Lajków
Prawnik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
27-09-2017
Wiadomość 6 z 20 (51 517 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Problem z zalogowaniem do konta. Internetowego brak loginu
Odpowiedz
0 Lajków
Mymek1507ani
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-01-2019
Wiadomość 7 z 20 (47 227 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Witaj,
@Daniszpiotr199 niedawno zadał podobne pytanie Emotikon: Szczęśliwy
Jego wpis i naszą odpowiedź znajdziesz tutaj.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 8 z 20 (47 151 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Ja od kilku dni nie mogę zładować strony Moje ING z logowaniem - wyskakuje mi, komunikat:

 

Wystąpiły problemy podczas ładowania tej strony

Próbowaliśmy załadować tę stronę kilka razy, ale nadal występuje problem z tą witryną. Pewnie masz lepsze zajęcie niż oglądanie ładującej się strony, więc spróbuj wrócić do niej później.

 

Sugerowane rozwiązanie

Odpowiedz
0 Lajków
Magdaaaa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-01-2019
Wiadomość 9 z 20 (47 136 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem

W tej sytuacji sprawdź swoje połączenie z internetem. 

 

Jeśli korzystasz z programów antywirusowych, które nakładają także ochronę na przeglądarkę, wyłącz tę ochronę w przeglądarce lub uruchom ją w trybie prywatnym. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 10 z 20 (47 068 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy