26-09-2017 10:31
Od paru dni nie mogę się zalogować na stronę internetową banku ani na aplikacji w telefonie. Wyskakuje mi "Login i/lub hasło są błędne" , chociaż wszystko dobrze wpisuje.
26-09-2017 14:20
26-09-2017 17:15
@maho095 Bankowość internetowa oraz aplikacja działają prawidłowo. Jeśli podjęłaś już 5 błędnych prób logowania wypełnij wniosek o nadanie nowego hasła.
Na infolinii 32 357 00 69 możemy sprawdzić, którą z danych podajesz błędnie.
26-09-2017 20:33
26-09-2017 20:48
Jeśli nie otrzymujesz kodu najprawdopodobniej błędnie wprowadzasz, którąś z danych we wniosku o nadanie nowego hasła. Zadzwoń do nas, sprawdzimy to.
27-09-2017 08:44
Witaj.
Z tej strony klient banku ING. Podaj login i sprawdź poprawność hasła. Wtedy się okaże co robisz źle. Możliwości są dwie. Albo błędnie podajesz login lub hasło jest niepoprawne.
Z POWAŻANIEM
Konrad W.
16-01-2019 14:26
17-01-2019 08:51
Witaj,
@Daniszpiotr199 niedawno zadał podobne pytanie
Jego wpis i naszą odpowiedź znajdziesz tutaj.
17-01-2019 11:40
Ja od kilku dni nie mogę zładować strony Moje ING z logowaniem - wyskakuje mi, komunikat:
Wystąpiły problemy podczas ładowania tej strony
Próbowaliśmy załadować tę stronę kilka razy, ale nadal występuje problem z tą witryną. Pewnie masz lepsze zajęcie niż oglądanie ładującej się strony, więc spróbuj wrócić do niej później.
Sugerowane rozwiązanie
17-01-2019 18:48
W tej sytuacji sprawdź swoje połączenie z internetem.
Jeśli korzystasz z programów antywirusowych, które nakładają także ochronę na przeglądarkę, wyłącz tę ochronę w przeglądarce lub uruchom ją w trybie prywatnym.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |