- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Opcja chargeback
15-09-2017 22:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, na stronie https://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/chargeback jest napisane ze po zalogowaniu jest mozliwosc skorzystania z opcji chargeback. Nigdzie czegoś takiego po zalogowaniu nie widzę, czy faktycznie jest taka możliwość? Czy może informacja jest nieaktualna?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-09-2017 22:24
Re.: Opcja chargeback
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@stylusc84 Jeżeli masz kartę płatniczą, to z chargeback możesz skorzystać przez zgłoszoną reklamację (Moje ING -> Wiadomości -> Napisz wiadomość).
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-09-2017 23:09
Re.: Opcja chargeback
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To trochę marny scenariusz .
Tworząc taka reklamacje pierwszy raz ciężko jest się odnieść do wszystkich istotnych informacji, jakie będą potrzebne do procesowania reklamacji. Przydał by się szablon, formularz, dzięki któremu, każdy by podał wymagane informacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-09-2017 21:10
Re.: Opcja chargeback
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękujemy za sugestię w sprawie obecnego sposobu składania wniosku.
Dodam, że jeżeli nie podasz wszystkich potrzebnych informacji w zgłoszeniu, to prześlemy informację o tym co jeszcze jest potrzebne.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-03-2022 12:16
Re.: Opcja chargeback
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Co jest słabe, bo tylko wydłuża czas. W takim Revolucie chargeback składa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się przy każdej transakcji, w którym najpierw wybieramy typ reklamacji, a potem dostajemy pytanie zależne od naszego wyboru. Wysyłamy i niczego więcej już nie musimy robić, bo wszystko co należało wysłać już wysłaliśmy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość