15-09-2017 22:41
Witam, na stronie https://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/chargeback jest napisane ze po zalogowaniu jest mozliwosc skorzystania z opcji chargeback. Nigdzie czegoś takiego po zalogowaniu nie widzę, czy faktycznie jest taka możliwość? Czy może informacja jest nieaktualna?
Pozdrawiam
16-09-2017 22:24
@stylusc84 Jeżeli masz kartę płatniczą, to z chargeback możesz skorzystać przez zgłoszoną reklamację (Moje ING -> Wiadomości -> Napisz wiadomość).
16-09-2017 23:09
To trochę marny scenariusz .
Tworząc taka reklamacje pierwszy raz ciężko jest się odnieść do wszystkich istotnych informacji, jakie będą potrzebne do procesowania reklamacji. Przydał by się szablon, formularz, dzięki któremu, każdy by podał wymagane informacje.
17-09-2017 21:10
Dziękujemy za sugestię w sprawie obecnego sposobu składania wniosku.
Dodam, że jeżeli nie podasz wszystkich potrzebnych informacji w zgłoszeniu, to prześlemy informację o tym co jeszcze jest potrzebne.
12-03-2022 12:16
Co jest słabe, bo tylko wydłuża czas. W takim Revolucie chargeback składa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się przy każdej transakcji, w którym najpierw wybieramy typ reklamacji, a potem dostajemy pytanie zależne od naszego wyboru. Wysyłamy i niczego więcej już nie musimy robić, bo wszystko co należało wysłać już wysłaliśmy
Mam nadziję że sytuacja zostanie rozwiązana pozytywnie i odzyskam pełną kwotę.
07-03-2025Przykro mi, że Cię to spotkało 😢 Dobrze, że zgłosiłaś reklamację, bo na jej podstawie sprawdzimy urządzenie i damy Ci znać o wpłacie. Takimi sprawami zajmujemy się priorytetowo, więc niedługo dostani
... 07-03-2025W dniu dzisiejszym ok. 1 w nocy dokonywana była wpłata we wpłatomacie przy placówce ING używając metody BLIK.
Wpłacane łącznie było 200 tys zł, jednak pod sam koniec wyskoczył komunikat że jeden z ban
... 07-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |