Odpowiedz

Opcja chargeback

Witam, na stronie https://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/chargeback jest napisane ze po zalogowaniu jest mozliwosc skorzystania z opcji chargeback. Nigdzie czegoś takiego po zalogowaniu nie widzę, czy faktycznie jest taka możliwość? Czy może informacja jest nieaktualna?

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
stylusc84
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-09-2017
Wiadomość 1 z 5 (12 650 wyświetleń)

Re.: Opcja chargeback

@stylusc84 Jeżeli masz kartę płatniczą, to z chargeback możesz skorzystać przez zgłoszoną reklamację (Moje ING -> Wiadomości -> Napisz wiadomość).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (12 571 wyświetleń)

Re.: Opcja chargeback

To trochę marny scenariusz .

Tworząc taka reklamacje pierwszy raz ciężko jest się odnieść do wszystkich istotnych informacji, jakie będą potrzebne do procesowania reklamacji. Przydał by się szablon, formularz, dzięki któremu, każdy by podał wymagane informacje. 

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (12 556 wyświetleń)

Re.: Opcja chargeback

Dziękujemy za sugestię w sprawie obecnego sposobu składania wniosku.

Dodam, że jeżeli nie podasz wszystkich potrzebnych informacji w zgłoszeniu, to prześlemy informację o tym co jeszcze jest potrzebne.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (12 496 wyświetleń)

Re.: Opcja chargeback

Co jest słabe, bo tylko wydłuża czas. W takim Revolucie chargeback składa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się przy każdej transakcji, w którym najpierw wybieramy typ reklamacji, a potem dostajemy pytanie zależne od naszego wyboru. Wysyłamy i niczego więcej już nie musimy robić, bo wszystko co należało wysłać już wysłaliśmy Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
cameron
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-04-2020
Wiadomość 5 z 5 (5 138 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy