Odpowiedz

Opcja chargeback

Witam, na stronie https://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/chargeback jest napisane ze po zalogowaniu jest mozliwosc skorzystania z opcji chargeback. Nigdzie czegoś takiego po zalogowaniu nie widzę, czy faktycznie jest taka możliwość? Czy może informacja jest nieaktualna?

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
stylusc84
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-09-2017
Wiadomość 1 z 5 (9 178 wyświetleń)

Re.: Opcja chargeback

@stylusc84 Jeżeli masz kartę płatniczą, to z chargeback możesz skorzystać przez zgłoszoną reklamację (Moje ING -> Wiadomości -> Napisz wiadomość).


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
604
114
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (9 099 wyświetleń)

Re.: Opcja chargeback

To trochę marny scenariusz .

Tworząc taka reklamacje pierwszy raz ciężko jest się odnieść do wszystkich istotnych informacji, jakie będą potrzebne do procesowania reklamacji. Przydał by się szablon, formularz, dzięki któremu, każdy by podał wymagane informacje. 

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (9 084 wyświetleń)

Re.: Opcja chargeback

Dziękujemy za sugestię w sprawie obecnego sposobu składania wniosku.

Dodam, że jeżeli nie podasz wszystkich potrzebnych informacji w zgłoszeniu, to prześlemy informację o tym co jeszcze jest potrzebne.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
738
164
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (9 024 wyświetleń)

Re.: Opcja chargeback

Co jest słabe, bo tylko wydłuża czas. W takim Revolucie chargeback składa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się przy każdej transakcji, w którym najpierw wybieramy typ reklamacji, a potem dostajemy pytanie zależne od naszego wyboru. Wysyłamy i niczego więcej już nie musimy robić, bo wszystko co należało wysłać już wysłaliśmy Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
cameron
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-04-2020
Wiadomość 5 z 5 (1 666 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

122585/012023

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk

...

01-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy