Odpowiedz

Edycja odbiorców.

Szanowne ING,

 

widzę, że zniknęła sekcja "Odbiorcy" z systemu bankowości internetowej. Gdzie teraz można edytować dane odbiorce zdefiniowanych?  Przy przelewach jest lista odbiorców, ale tam nie widzę opcji ich edycji. 

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 1 z 4 (69 460 wyświetleń)

Re.: Edycja odbiorców.

Nie wiem czy próbowałeś kliknąć "wykonaj przelew ?" Z tego poziomu jest możliwość edycji i wpisania danych. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Benia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-08-2019
Wiadomość 2 z 4 (69 432 wyświetleń)

Re: Edycja odbiorców.

@Mitchris opcję Odbiorcy znajdziesz w zakładce Usługi i narzędzia - sekcja Zarządzenia płatnościami. 

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (69 408 wyświetleń)

Re.: Edycja odbiorców.

Już odpowiadam, bo zmagałam się również z tym problemem.

 

U góry mamy "USŁUGI", po rozwinięciu szukamy "Ułatwienia płatności" i klikamy w "ODBIORCY". 

 

To wszystko.

Odpowiedz
0 Lajków
yolantes
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
02-09-2018
Wiadomość 4 z 4 (34 839 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy