Odpowiedz

Edycja odbiorców.

Szanowne ING,

 

widzę, że zniknęła sekcja "Odbiorcy" z systemu bankowości internetowej. Gdzie teraz można edytować dane odbiorce zdefiniowanych?  Przy przelewach jest lista odbiorców, ale tam nie widzę opcji ich edycji. 

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 1 z 4 (76 365 wyświetleń)

Re.: Edycja odbiorców.

Nie wiem czy próbowałeś kliknąć "wykonaj przelew ?" Z tego poziomu jest możliwość edycji i wpisania danych. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Benia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-08-2019
Wiadomość 2 z 4 (76 337 wyświetleń)

Re: Edycja odbiorców.

@Mitchris opcję Odbiorcy znajdziesz w zakładce Usługi i narzędzia - sekcja Zarządzenia płatnościami. 

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (76 313 wyświetleń)

Re.: Edycja odbiorców.

Już odpowiadam, bo zmagałam się również z tym problemem.

 

U góry mamy "USŁUGI", po rozwinięciu szukamy "Ułatwienia płatności" i klikamy w "ODBIORCY". 

 

To wszystko.

Odpowiedz
0 Lajków
yolantes
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
02-09-2018
Wiadomość 4 z 4 (41 744 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy