13-07-2019 15:35
13-07-2019 20:37
@DAWCWI123 Pełny login do konta znajdziesz na umowie lub możemy Ci go przypomnieć w dowolnym naszym oddziale. Do oddziału podejdź z aktualnym dokumentem tożsamości. Ze względów bezpieczeństwa nie podajemy loginu do bankowości internetowej na naszej infolinii, czacie lub przez maila.
19-06-2020 00:36
23-06-2020 14:40
24-06-2020 14:53
Bankowość internetowa oraz aplikacja działają prawidłowo. Jeśli podjąłeś już 5 błędnych prób logowania na przeglądarce internetowej, wypełnij wniosek o nadanie nowego hasła.
Jeśli problem pojawia się na Aplikacji mobilnej proszę, zrestartuj telefon i nadaj nowy kod PIN. Wystarczy, że pod polem do wpisania kodu PIN klikniesz na: Nie pamiętam kodu PIN.
04-07-2020 09:10
04-07-2020 09:15
If you block your access to Moje ING, use the form to unblock the access, which is available at our website. Choose Zaloguj > Moje ING > Problems loggin in > How to unblock the access?
Fill in and send the form. We will send an activation code to the telephone connected to authorisation codes.
03-10-2021 23:32
04-10-2021 06:34
Jeśli nie możesz nadać nowego PINu do aplikacji, to proponuję na początek spróbować zmienić hasło do Moje ING. Potrzebne do tego będą login oraz numer telefonu, na który wysyłamy kody sms. Formularz Nadaj nowe hasło znajdziesz tu
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Jeśli nie uda się nadać hasła, to zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy czy Twoja bankowość nie została w jakiś sposób zablokowana.
09-03-2022 12:57
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |