Odpowiedz

Re.: Problem z logowaniem

Zapomniałem 4liczb do loginu
Odpowiedz
0 Lajków
DAWCWI123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-07-2019
Wiadomość 11 z 20 (9 820 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem

@DAWCWI123 Pełny login do konta znajdziesz na umowie lub możemy Ci go przypomnieć w dowolnym naszym oddziale. Do oddziału podejdź z aktualnym dokumentem tożsamości. Ze względów bezpieczeństwa nie podajemy loginu do bankowości internetowej na naszej infolinii, czacie lub przez maila.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 12 z 20 (9 804 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

 
Odpowiedz
0 Lajków
monikarafa5773
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-06-2020
Wiadomość 13 z 20 (8 781 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Nie umiem sie zalogować na swoje konto
Odpowiedz
0 Lajków
marwyc2253
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-06-2020
Wiadomość 14 z 20 (8 676 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem

Bankowość internetowa oraz aplikacja działają prawidłowo. Jeśli podjąłeś już 5 błędnych prób logowania na przeglądarce internetowej, wypełnij wniosek o nadanie nowego hasła.

Jeśli problem pojawia się na Aplikacji mobilnej proszę, zrestartuj telefon i nadaj nowy kod PIN. Wystarczy, że pod polem do wpisania kodu PIN klikniesz na: Nie pamiętam kodu PIN.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
255
47
11-02-2020
Wiadomość 15 z 20 (8 645 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

I have used wrong password more than 5 times
Odpowiedz
0 Lajków
satche9098
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-07-2020
Wiadomość 16 z 20 (8 564 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem

If you block your access to Moje ING, use the form to unblock the access, which is available at our website. Choose Zaloguj > Moje ING > Problems loggin in > How to unblock the access?
Fill in and send the form. We will send an activation code to the telephone connected to authorisation codes. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 17 z 20 (8 562 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Nie mogę się zalogować i nadać nowego Pinu
Odpowiedz
0 Lajków
2210861225
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-10-2021
Wiadomość 18 z 20 (6 622 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem

Jeśli nie możesz nadać nowego PINu do aplikacji, to proponuję na początek spróbować zmienić hasło do Moje ING. Potrzebne do tego będą login oraz numer telefonu, na który wysyłamy kody sms. Formularz Nadaj nowe hasło znajdziesz tu

https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy

Jeśli nie uda się nadać hasła, to zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy czy Twoja bankowość nie została w jakiś sposób zablokowana. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 19 z 20 (6 608 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

 
Odpowiedz
0 Lajków
artkop2088
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-03-2022
Wiadomość 20 z 20 (5 667 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy