Odpowiedz

Re.: Problem z logowaniem

Zapomniałem 4liczb do loginu
Odpowiedz
0 Lajków
DAWCWI123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-07-2019
Wiadomość 11 z 20 (9 202 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem

@DAWCWI123 Pełny login do konta znajdziesz na umowie lub możemy Ci go przypomnieć w dowolnym naszym oddziale. Do oddziału podejdź z aktualnym dokumentem tożsamości. Ze względów bezpieczeństwa nie podajemy loginu do bankowości internetowej na naszej infolinii, czacie lub przez maila.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 12 z 20 (9 186 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

 
Odpowiedz
0 Lajków
monikarafa5773
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-06-2020
Wiadomość 13 z 20 (8 163 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Nie umiem sie zalogować na swoje konto
Odpowiedz
0 Lajków
marwyc2253
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-06-2020
Wiadomość 14 z 20 (8 058 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem

Bankowość internetowa oraz aplikacja działają prawidłowo. Jeśli podjąłeś już 5 błędnych prób logowania na przeglądarce internetowej, wypełnij wniosek o nadanie nowego hasła.

Jeśli problem pojawia się na Aplikacji mobilnej proszę, zrestartuj telefon i nadaj nowy kod PIN. Wystarczy, że pod polem do wpisania kodu PIN klikniesz na: Nie pamiętam kodu PIN.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
251
47
11-02-2020
Wiadomość 15 z 20 (8 027 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

I have used wrong password more than 5 times
Odpowiedz
0 Lajków
satche9098
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-07-2020
Wiadomość 16 z 20 (7 946 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem

If you block your access to Moje ING, use the form to unblock the access, which is available at our website. Choose Zaloguj > Moje ING > Problems loggin in > How to unblock the access?
Fill in and send the form. We will send an activation code to the telephone connected to authorisation codes. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 17 z 20 (7 944 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Nie mogę się zalogować i nadać nowego Pinu
Odpowiedz
0 Lajków
2210861225
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-10-2021
Wiadomość 18 z 20 (6 004 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem

Jeśli nie możesz nadać nowego PINu do aplikacji, to proponuję na początek spróbować zmienić hasło do Moje ING. Potrzebne do tego będą login oraz numer telefonu, na który wysyłamy kody sms. Formularz Nadaj nowe hasło znajdziesz tu

https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy

Jeśli nie uda się nadać hasła, to zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy czy Twoja bankowość nie została w jakiś sposób zablokowana. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
339
65
04-09-2015
Wiadomość 19 z 20 (5 990 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

 
Odpowiedz
0 Lajków
artkop2088
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-03-2022
Wiadomość 20 z 20 (5 049 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).

 

Kredyt wypła

...

17-12-2024
Re.: Nie polecam konta indywidualnego w ing

Przykro nam z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mamy jednak dostępu do szczegółów Twojego konta. Jeśli złożyłeś reklamację, analityk dokładnie to sprawdzi. Mamy nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni

17-12-2024
Nie polecam konta indywidualnego w ing

Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona

17-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy