Odpowiedz

Re.: Problem z logowaniem

Zapomniałem 4liczb do loginu
Odpowiedz
0 Lajków
DAWCWI123
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-07-2019
Wiadomość 11 z 20 (5 925 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem

@DAWCWI123 Pełny login do konta znajdziesz na umowie lub możemy Ci go przypomnieć w dowolnym naszym oddziale. Do oddziału podejdź z aktualnym dokumentem tożsamości. Ze względów bezpieczeństwa nie podajemy loginu do bankowości internetowej na naszej infolinii, czacie lub przez maila.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
457
104
12-04-2017
Wiadomość 12 z 20 (5 909 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

 
Odpowiedz
0 Lajków
monikarafa5773
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-06-2020
Wiadomość 13 z 20 (4 886 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Nie umiem sie zalogować na swoje konto
Odpowiedz
0 Lajków
marwyc2253
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-06-2020
Wiadomość 14 z 20 (4 781 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem

Bankowość internetowa oraz aplikacja działają prawidłowo. Jeśli podjąłeś już 5 błędnych prób logowania na przeglądarce internetowej, wypełnij wniosek o nadanie nowego hasła.

Jeśli problem pojawia się na Aplikacji mobilnej proszę, zrestartuj telefon i nadaj nowy kod PIN. Wystarczy, że pod polem do wpisania kodu PIN klikniesz na: Nie pamiętam kodu PIN.
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
203
40
11-02-2020
Wiadomość 15 z 20 (4 750 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

I have used wrong password more than 5 times
Odpowiedz
0 Lajków
satche9098
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-07-2020
Wiadomość 16 z 20 (4 669 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem

If you block your access to Moje ING, use the form to unblock the access, which is available at our website. Choose Zaloguj > Moje ING > Problems loggin in > How to unblock the access?
Fill in and send the form. We will send an activation code to the telephone connected to authorisation codes. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
374
81
12-04-2017
Wiadomość 17 z 20 (4 667 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Nie mogę się zalogować i nadać nowego Pinu
Odpowiedz
0 Lajków
2210861225
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-10-2021
Wiadomość 18 z 20 (2 727 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem

Jeśli nie możesz nadać nowego PINu do aplikacji, to proponuję na początek spróbować zmienić hasło do Moje ING. Potrzebne do tego będą login oraz numer telefonu, na który wysyłamy kody sms. Formularz Nadaj nowe hasło znajdziesz tu

https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy

Jeśli nie uda się nadać hasła, to zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy czy Twoja bankowość nie została w jakiś sposób zablokowana. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
280
56
04-09-2015
Wiadomość 19 z 20 (2 713 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

 
Odpowiedz
0 Lajków
artkop2088
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-03-2022
Wiadomość 20 z 20 (1 772 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

122585/012023

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk

...

01-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy