Odpowiedz

Nie można się zalogować do bankowości

Witam 

Występuje błąd z logowaniem do bankowości. Nie mogę się zalogować przez aplikację, stronę, infolinia się rozłącza (swoją drogą powinno być kolejkowanie, a nie że automat kończy połączenie).

 

Odpowiedz
0 Lajków
gorzola666
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-03-2021
Wiadomość 1 z 8 (14 511 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

MAm to samo. MASAKRA!!!!!
kwl
kwl
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
51
14
03-12-2020
Wiadomość 2 z 8 (14 483 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

Mam dokładnie to samo. Od godziny próbuję zalogować się do konta przez aplikację mobilną oraz przez stronę, niestety bezskutecznie.
Woj7_83
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
03-03-2021
Wiadomość 3 z 8 (14 330 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

Mi również to nie działa pozdrawiam :")

Odpowiedz
0 Lajków
Renai
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-03-2021
Wiadomość 4 z 8 (14 265 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

Mi również nie działa ani aplikacja mobilna ani strona www. Dlaczego bank ing od dłuższego czasu ma tak ogromne problemy czy to z maklerem czy z całą stroną bankowości internetowej. Tracimy dostęp do własnych pieniędzy.

wegnarjusz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
4
03-12-2020
Wiadomość 5 z 8 (14 194 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

Jak nie makler to cała bankowość. CO dzień jakieś problemy. Brak słów.

Odpowiedz
0 Lajków
kwl
kwl
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
51
14
03-12-2020
Wiadomość 6 z 8 (14 192 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

Też nie mogę się zalogować Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
Iza66
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-03-2021
Wiadomość 7 z 8 (14 087 wyświetleń)

Re: Nie można się zalogować do bankowości

Występowały dzisiaj kłopoty z działaniem Moje INGEmotikon: Smutny Teraz już działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia. 

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 8 z 8 (13 899 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy