03-03-2021 08:07
Witam
Występuje błąd z logowaniem do bankowości. Nie mogę się zalogować przez aplikację, stronę, infolinia się rozłącza (swoją drogą powinno być kolejkowanie, a nie że automat kończy połączenie).
03-03-2021 08:09
03-03-2021 08:13
03-03-2021 08:15
Mi również to nie działa pozdrawiam :")
03-03-2021 08:17
Mi również nie działa ani aplikacja mobilna ani strona www. Dlaczego bank ing od dłuższego czasu ma tak ogromne problemy czy to z maklerem czy z całą stroną bankowości internetowej. Tracimy dostęp do własnych pieniędzy.
03-03-2021 08:17
Jak nie makler to cała bankowość. CO dzień jakieś problemy. Brak słów.
03-03-2021 08:23
03-03-2021 09:37
Występowały dzisiaj kłopoty z działaniem Moje ING Teraz już działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.
Ciężko nam się odnieść do informacji, o których piszesz w tym miejscu. Napisz proszę, gdzie i jakie dokładnie informacje odszukałeś? Podaj proszę dokładne źródło pochodzenia tych wiadomości.
22-05-2022
Chciałabym pomóc i przekazać Ci więcej szczegółów o Twoim koncie, jednak przez Społeczność nie mam wglądu do oferty, z jakiej u nas skorzystałeś.
W Moim ING, jak wejdziesz w zakładkę Oszczędności i na
... 22-05-2022Przyczyną tego komunikatu może być właśnie brak aktualnych danych w systemie lub brak jednego z oświadczeń.
Jeśli uważasz, że Twoje dane są aktualne, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie w banko