03-03-2021 08:07
Witam
Występuje błąd z logowaniem do bankowości. Nie mogę się zalogować przez aplikację, stronę, infolinia się rozłącza (swoją drogą powinno być kolejkowanie, a nie że automat kończy połączenie).
03-03-2021 08:09
03-03-2021 08:13
03-03-2021 08:15
Mi również to nie działa pozdrawiam :")
03-03-2021 08:17
Mi również nie działa ani aplikacja mobilna ani strona www. Dlaczego bank ing od dłuższego czasu ma tak ogromne problemy czy to z maklerem czy z całą stroną bankowości internetowej. Tracimy dostęp do własnych pieniędzy.
03-03-2021 08:17
Jak nie makler to cała bankowość. CO dzień jakieś problemy. Brak słów.
03-03-2021 08:23
03-03-2021 09:37
Występowały dzisiaj kłopoty z działaniem Moje ING Teraz już działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.
Dzień dobry,
jak będzie wyglądała możliwość odliczenia składki zdrowotnej od dochodu w systemie (w przypadku rozliczania się podatkiem liniowym)?
Co w przypadku jeśli część składki zdrowotnej (prognoz
... 27-06-2022Dziękuję za odpowiedź.
Troszkę jeszcze pytań (wytłuszczone to Twoje cytaty)
Karta Mastercard jest świetnym rozwiązaniem, jeśli konto walutowe w euro to nasz jedyny produkt w banku.
To w takim razie po
... 27-06-2022Proszę, sprawdź w bankowości internetowej, czy przed numerem do autoryzacji jest wpisany numer kierunkowy +48. Upewnij się również, czy nie masz zablokowanych połączeń z od nieznanych nadawców. Jeśli
... 27-06-2022