Odpowiedz

Problem z profilem zaufanym

Spoiler
Witam, nie moge podpisac dokumentu poniewaz wyskakuje informacja iz podpis nie jest prawidłowy, dwa dni temu aktualizowalem swoj dowod osobisty (stary stracil waznosc)
Odpowiedz
0 Lajków
Tomekcrimel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 211 wyświetleń)

Re: Problem z profilem zaufanym

Czy dowód osobisty aktualizowałeś też w naszym banku? Jeśli nie, możesz to zrobić w Moim ING: Profil/Moje dane/Dane osobiste/Edytuj. Daj znać, czy aktualizacja pomogła 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
594
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 173 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Taka sytuacja mogła zdarzyć się po naszej ostatniej aktualizacji aplikacji. Jest wszystko w porządku.

25-03-2025
Re.: Ubezpieczenie spłaty kredytu - zmiana z 0,55% na 0,35% salda kredytu

Zapraszamy do placówki celem sprawdzenia możliwości zmiany pakietu ubezpieczenia na tańszy. Nie wymaga to aneksu.

25-03-2025
konto a kredyt hipoteczny

Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn

...

25-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy