Odpowiedz

Nie można się zalogować do bankowości

Witam 

Występuje błąd z logowaniem do bankowości. Nie mogę się zalogować przez aplikację, stronę, infolinia się rozłącza (swoją drogą powinno być kolejkowanie, a nie że automat kończy połączenie).

 

Odpowiedz
0 Lajków
gorzola666
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-03-2021
Wiadomość 1 z 8 (12 896 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

MAm to samo. MASAKRA!!!!!
kwl
kwl
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
51
14
03-12-2020
Wiadomość 2 z 8 (12 868 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

Mam dokładnie to samo. Od godziny próbuję zalogować się do konta przez aplikację mobilną oraz przez stronę, niestety bezskutecznie.
Woj7_83
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
03-03-2021
Wiadomość 3 z 8 (12 715 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

Mi również to nie działa pozdrawiam :")

Odpowiedz
0 Lajków
Renai
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-03-2021
Wiadomość 4 z 8 (12 650 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

Mi również nie działa ani aplikacja mobilna ani strona www. Dlaczego bank ing od dłuższego czasu ma tak ogromne problemy czy to z maklerem czy z całą stroną bankowości internetowej. Tracimy dostęp do własnych pieniędzy.

wegnarjusz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
4
03-12-2020
Wiadomość 5 z 8 (12 579 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

Jak nie makler to cała bankowość. CO dzień jakieś problemy. Brak słów.

Odpowiedz
0 Lajków
kwl
kwl
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
51
14
03-12-2020
Wiadomość 6 z 8 (12 577 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

Też nie mogę się zalogować Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
Iza66
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-03-2021
Wiadomość 7 z 8 (12 472 wyświetleń)

Re: Nie można się zalogować do bankowości

Występowały dzisiaj kłopoty z działaniem Moje INGEmotikon: Smutny Teraz już działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia. 

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 8 z 8 (12 284 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy