Odpowiedz

Nie można się zalogować do bankowości

Witam 

Występuje błąd z logowaniem do bankowości. Nie mogę się zalogować przez aplikację, stronę, infolinia się rozłącza (swoją drogą powinno być kolejkowanie, a nie że automat kończy połączenie).

 

Odpowiedz
0 Lajków
gorzola666
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
03-03-2021
Wiadomość 1 z 8 (1 223 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

MAm to samo. MASAKRA!!!!!
kwl
kwl
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
49
14
03-12-2020
Wiadomość 2 z 8 (1 195 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

Mam dokładnie to samo. Od godziny próbuję zalogować się do konta przez aplikację mobilną oraz przez stronę, niestety bezskutecznie.
Woj7_83
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
1
03-03-2021
Wiadomość 3 z 8 (1 042 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

Mi również to nie działa pozdrawiam :")

Odpowiedz
0 Lajków
Renai
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
03-03-2021
Wiadomość 4 z 8 (977 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

Mi również nie działa ani aplikacja mobilna ani strona www. Dlaczego bank ing od dłuższego czasu ma tak ogromne problemy czy to z maklerem czy z całą stroną bankowości internetowej. Tracimy dostęp do własnych pieniędzy.

wegnarjusz
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
11
4
03-12-2020
Wiadomość 5 z 8 (906 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

Jak nie makler to cała bankowość. CO dzień jakieś problemy. Brak słów.

Odpowiedz
0 Lajków
kwl
kwl
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
49
14
03-12-2020
Wiadomość 6 z 8 (904 wyświetleń)

Re.: Nie można się zalogować do bankowości

Też nie mogę się zalogować Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
Iza66
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
03-03-2021
Wiadomość 7 z 8 (799 wyświetleń)

Re: Nie można się zalogować do bankowości

Występowały dzisiaj kłopoty z działaniem Moje INGEmotikon: Smutny Teraz już działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia. 

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Moderator
Moderator icon
26
1
14-12-2020
Wiadomość 8 z 8 (611 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kompetencje pośrednika kredytowego

Czy udało się Pani dostać informacje ile może potrwać ta sytuacja?
Jestem w takiej samej sytuacji, że po dosłaniu dodatkowych dokumentów status od dwóch dni się nie zmienia.

15-04-2021
Re: brak środków na koncie - wpłatomat pobrał gotówkę

Dostaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Sprawdź w Moim ING.

15-04-2021
Re: Brak gotówki na koncie pomimo potwierdzenia wpłaty

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja 😢 Takie zgłoszenia staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.

Aby przyspieszenie realizacji Twojej reklamacji było możliwe, proszę prześlij w Moim

...

15-04-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy