03-03-2021 08:07
Witam
Występuje błąd z logowaniem do bankowości. Nie mogę się zalogować przez aplikację, stronę, infolinia się rozłącza (swoją drogą powinno być kolejkowanie, a nie że automat kończy połączenie).
03-03-2021 08:09
03-03-2021 08:13
03-03-2021 08:15
Mi również to nie działa pozdrawiam :")
03-03-2021 08:17
Mi również nie działa ani aplikacja mobilna ani strona www. Dlaczego bank ing od dłuższego czasu ma tak ogromne problemy czy to z maklerem czy z całą stroną bankowości internetowej. Tracimy dostęp do własnych pieniędzy.
03-03-2021 08:17
Jak nie makler to cała bankowość. CO dzień jakieś problemy. Brak słów.
03-03-2021 08:23
03-03-2021 09:37
Występowały dzisiaj kłopoty z działaniem Moje ING Teraz już działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.
... 17-10-2024
@maszaikasza:Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in
... 17-10-2024
@MateuszF:Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-w-oddziale/m-p/44417/highlight/false#M2182
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |