01-12-2021 10:06
@arturo74 Zgłosiliśmy to i już pracujemy nad rozwiązaniem kłopotu z długim logowaniem.
01-12-2021 10:52
W środę, 1 grudnia w godzinach porannych występowały opóźnienia w logowaniu do modułu Makler i aplikacji ING Makler Mobile.
Utrudnienia spowodowane były późnym zakończeniem sesji przez GPW, przez co wszystkie operacje związane z rozliczeniem sesji po naszej stronie też się opóźniły.
Obecnie mogą występować jeszcze opóźnienia w aktualizacji wycen instrumentów finansowych na kontach maklerskich.
Przepraszamy za utrudnienia.
01-12-2021 11:29
Nie mogę odświeżyć stanu konta. Pomimo kilkukrotnego przelogowania, tak samo jest na aplikacji mobilnej. Stan sprzed sesji.
01-12-2021 12:16
U mnie także są problemy z odświeżeniem stanu konta. W notowaniach kursy pokazują się normalnie, natomiast stan konta i kursy w stanie konta są zablokowane chyba na wczorajszych danych.
02-12-2021 12:23
@MI50 już wczoraj moduł Makler działał poprawnie. Stan konta również już powinien się zgadzać. Jeśli pojawiają się jeszcze jakieś trudności, rozwiązaniem może być czyszczenie plików cookies w przeglądarce.
Przepraszamy za utrudnienia
---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
13-12-2021 08:56 | Edytowano: 13-12-2021 08:59
przy próbie modyfikacji zlecenia, "wystąpił błąd, nie udało się pobrać danych", a po chwili nastąpiło wylogowanie z aplikacji
nie ma odczytów ani bid ani ask w zleceniach
próba obejścia tego, że zamiast modyfikacji zlecenia, dam anuluj i wystawię od nowa, też odpada, bo nie można skasować zlecenia ...
wyskakuje formantka, z napisem... cytuję "h"
nasuwa się tylko w wyobraźni ciąg dalszy... h w co
że tak to ujmę
13-12-2021 09:12
Brak widocznych notowań. Jest tylko stan konta. Co się dzieje ?
13-12-2021 09:20
13 grudnia
znowu nie ma teleranka...
13-12-2021 09:30
Kolejny raz straty z winy banku.
Co mi da, że jutro przeczytam mieliśmy przejściowe kłopoty, ale już błąd został naprawiony.
Na tę chwile kolejny raz tracę pieniądze, bo nie mogę zrealizować zlecenia.
13-12-2021 09:30
W chwili obecnej występują problemy z Maklerem.
Nie ma notowań, nie można modyfikować i anulować zleceń.
Można wysyłać nowe zlecenia.
Przepraszamy za utrudnienia.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |