01-12-2021 10:06
@arturo74 Zgłosiliśmy to i już pracujemy nad rozwiązaniem kłopotu z długim logowaniem.
01-12-2021 10:52
W środę, 1 grudnia w godzinach porannych występowały opóźnienia w logowaniu do modułu Makler i aplikacji ING Makler Mobile.
Utrudnienia spowodowane były późnym zakończeniem sesji przez GPW, przez co wszystkie operacje związane z rozliczeniem sesji po naszej stronie też się opóźniły.
Obecnie mogą występować jeszcze opóźnienia w aktualizacji wycen instrumentów finansowych na kontach maklerskich.
Przepraszamy za utrudnienia.
01-12-2021 11:29
Nie mogę odświeżyć stanu konta. Pomimo kilkukrotnego przelogowania, tak samo jest na aplikacji mobilnej. Stan sprzed sesji.
01-12-2021 12:16
U mnie także są problemy z odświeżeniem stanu konta. W notowaniach kursy pokazują się normalnie, natomiast stan konta i kursy w stanie konta są zablokowane chyba na wczorajszych danych.
02-12-2021 12:23
@MI50 już wczoraj moduł Makler działał poprawnie. Stan konta również już powinien się zgadzać. Jeśli pojawiają się jeszcze jakieś trudności, rozwiązaniem może być czyszczenie plików cookies w przeglądarce.
Przepraszamy za utrudnienia
---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
13-12-2021 08:56 | Edytowano: 13-12-2021 08:59
przy próbie modyfikacji zlecenia, "wystąpił błąd, nie udało się pobrać danych", a po chwili nastąpiło wylogowanie z aplikacji
nie ma odczytów ani bid ani ask w zleceniach
próba obejścia tego, że zamiast modyfikacji zlecenia, dam anuluj i wystawię od nowa, też odpada, bo nie można skasować zlecenia ...
wyskakuje formantka, z napisem... cytuję "h"
nasuwa się tylko w wyobraźni ciąg dalszy... h w co
że tak to ujmę
13-12-2021 09:12
Brak widocznych notowań. Jest tylko stan konta. Co się dzieje ?
13-12-2021 09:20
13 grudnia
znowu nie ma teleranka...
13-12-2021 09:30
Kolejny raz straty z winy banku.
Co mi da, że jutro przeczytam mieliśmy przejściowe kłopoty, ale już błąd został naprawiony.
Na tę chwile kolejny raz tracę pieniądze, bo nie mogę zrealizować zlecenia.
13-12-2021 09:30
W chwili obecnej występują problemy z Maklerem.
Nie ma notowań, nie można modyfikować i anulować zleceń.
Można wysyłać nowe zlecenia.
Przepraszamy za utrudnienia.
Witam składałam wniosek o kredyt konsolidacyjny w aplikacji. Decyzja pozytywna lecz potrzebne jest zaświadczenie o zarobkach. Pracodawca wystawił mi takie zaświadczenie na druku ing ale w formie elekt
... 03-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |