Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

@arturo74 Zgłosiliśmy to i już pracujemy nad rozwiązaniem kłopotu z długim logowaniem. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
787
172
04-09-2015
Wiadomość 561 z 597 (5 744 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

W środę, 1 grudnia w godzinach porannych występowały opóźnienia w logowaniu do modułu Makler i aplikacji ING Makler Mobile.

Utrudnienia spowodowane były późnym zakończeniem sesji przez GPW, przez co wszystkie operacje związane z rozliczeniem sesji po naszej stronie też się opóźniły.

Obecnie mogą występować jeszcze opóźnienia w aktualizacji wycen instrumentów finansowych na kontach maklerskich.

Przepraszamy za utrudnienia.

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 562 z 597 (5 723 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

Nie mogę odświeżyć stanu konta. Pomimo kilkukrotnego przelogowania, tak samo jest na aplikacji mobilnej. Stan sprzed sesji.

Odpowiedz
0 Lajków
MI50
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-12-2021
Wiadomość 563 z 597 (5 707 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

U mnie także są problemy z odświeżeniem stanu konta. W notowaniach kursy pokazują się normalnie, natomiast stan konta i kursy w stanie konta są zablokowane chyba na wczorajszych danych.

Odpowiedz
0 Lajków
Matrad89
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
19-01-2021
Wiadomość 564 z 597 (5 689 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

@MI50 już wczoraj moduł Makler działał poprawnie. Stan konta również już powinien się zgadzać. Jeśli pojawiają się jeszcze jakieś trudności, rozwiązaniem może być czyszczenie plików cookies w przeglądarce.

Przepraszamy za utrudnienia Emotikon: Smutny 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
432
82
18-01-2021
Wiadomość 565 z 597 (5 611 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

przy próbie modyfikacji zlecenia, "wystąpił błąd, nie udało się pobrać danych", a po chwili nastąpiło wylogowanie z aplikacji

nie ma odczytów ani bid ani ask w zleceniach

 

próba obejścia tego, że zamiast modyfikacji zlecenia, dam anuluj i wystawię od nowa, też odpada, bo nie można skasować zlecenia ...

wyskakuje formantka, z napisem... cytuję "h"

 

nasuwa się tylko w wyobraźni ciąg dalszy... h w co

że tak to ujmę

 

 

 

 

arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 566 z 597 (5 458 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Brak widocznych notowań. Jest tylko stan konta. Co się dzieje ?

Odpowiedz
0 Lajków
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 567 z 597 (5 432 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

13 grudnia

znowu nie ma teleranka...

 

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 568 z 597 (5 407 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Kolejny raz straty z winy banku.

Co mi da, że jutro przeczytam mieliśmy przejściowe kłopoty, ale już błąd został naprawiony.

Na tę chwile kolejny raz tracę pieniądze, bo nie mogę zrealizować zlecenia.

drobniak
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
86
25
03-12-2020
Wiadomość 569 z 597 (5 383 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

W chwili obecnej występują problemy z Maklerem.

Nie ma notowań, nie można modyfikować i anulować zleceń.

Można wysyłać nowe zlecenia.

 

Przepraszamy za utrudnienia.

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 570 z 597 (5 377 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy