04-12-2020 22:32
04-12-2020 23:19
Radze się uzbroić w cierpliwość podczas dzwonienia. Od środy udało mi się 1 raz dodzwonić.
Na SII zbierane są dane do dalszych działań.
05-12-2020 00:07
I taka mała ciekawostka: droga mailową nic nie da się wysłać i i jesteśmy skazani tylko na system ING który praktycznie nie działa.
05-12-2020 00:12
05-12-2020 06:41
Tu klikasz "Zgłoś reklamację" kolor pomarańczowy
2/ logujesz się na konto - po kliknięciu przenosi na stronę logowania
3/ po zalogowaniu masz wiadomość z tytułem MAKLER wpisujesz, wysyłasz
4/ po wysłaniu należy zaznaczyć opcję wysłania kopii na swój email.
Pozdrawiam.
PS
Mnie na jedną odpowiedziano.
05-12-2020 08:05 | Edytowano: 05-12-2020 08:09
05-12-2020 08:13
05-12-2020 08:16
05-12-2020 08:21
64 godzina niedostępności - czy ktoś nad tym panuje? Czy będzie komunikat? Jeżeli nasze papiery i pieniądze są bezpieczne a jest problem tylko z systemem to proszę przenieś rachunek do innego biura maklerskiego abym mógł od poniedziałku realizować zyski i straty - proste.
05-12-2020 08:24
Ja posiadam uznana reklamacje przy czym oprocentowanie stałe kończy się 03.2026 i dostałam informacje w dniu uznania reklamacji (czyli gdzieś rok 2023) że wydłuża mi dopiero miesiąc przed końcem obowi
... 25-03-2025Taka sytuacja mogła zdarzyć się po naszej ostatniej aktualizacji aplikacji. Jest wszystko w porządku.
25-03-2025Zapraszamy do placówki celem sprawdzenia możliwości zmiany pakietu ubezpieczenia na tańszy. Nie wymaga to aneksu.
25-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |