04-12-2020 22:32
04-12-2020 23:19
Radze się uzbroić w cierpliwość podczas dzwonienia. Od środy udało mi się 1 raz dodzwonić.
Na SII zbierane są dane do dalszych działań.
05-12-2020 00:07
I taka mała ciekawostka: droga mailową nic nie da się wysłać i i jesteśmy skazani tylko na system ING który praktycznie nie działa.
05-12-2020 00:12
05-12-2020 06:41
Tu klikasz "Zgłoś reklamację" kolor pomarańczowy
2/ logujesz się na konto - po kliknięciu przenosi na stronę logowania
3/ po zalogowaniu masz wiadomość z tytułem MAKLER wpisujesz, wysyłasz
4/ po wysłaniu należy zaznaczyć opcję wysłania kopii na swój email.
Pozdrawiam.
PS
Mnie na jedną odpowiedziano.
05-12-2020 08:05 | Edytowano: 05-12-2020 08:09
05-12-2020 08:13
05-12-2020 08:16
05-12-2020 08:21
64 godzina niedostępności - czy ktoś nad tym panuje? Czy będzie komunikat? Jeżeli nasze papiery i pieniądze są bezpieczne a jest problem tylko z systemem to proszę przenieś rachunek do innego biura maklerskiego abym mógł od poniedziałku realizować zyski i straty - proste.
05-12-2020 08:24
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |