04-12-2020 15:04
Gordon dostaniemy kredyt bez marży z RRSO 15%
04-12-2020 15:06
Pytanie tylko co chcą wynagrodzić? Bo określenie "to wynagrodzić " do niczego konkretnego nie odwołuje się.
04-12-2020 15:12
Pytam o stan rachunku - ilość akcji, gotówki. Czy i kiedy te informacje zostaną przekazane?
04-12-2020 15:15
Ciekawe podejście.
Z działaniem emaklera były problemy wielokrotnie. Na każde zgłoszenie o wieszającym się systemie i braku możliwości złożenia dyspozycji ta sama odpiwiedz - nie zidwentyfikowaliśmy problemu po naszej stronie !
Tym razem pewnie to również nie problem banku.
Jeśli bank nie wyciągnie wniosków i nie udobrucha klientów to sądy będą miały sporo zajęcia, a bank będzie kosztowało to jeszce więcej.
04-12-2020 15:28
Brak prowizji przez pół roku by być może zatrzymał większość klientów przed zmianą maklera. Choć pewnie dostaniemy smsa z przeprosinami i miesiąc konta aktywnego za darmo. Śmiech na sali!
04-12-2020 15:30
Ja stawiam na jakieś rekomendacje ich analityków. LOL Bo to żaden dodatkowy koszt.
04-12-2020 15:42
ja się modlę (jestem niewierzący) żebym otrzymał taki sam stan ilości papierów jaki miałem przed AWARIĄ plus kasę na ipo pcf. a tak swoją drogą to moim skromnym zdaniem te komunikaty to wielka ściema i ing poległ na (nie)swoich "specjalistach-informatykach". czy ktoś sobie przypomina tego typu AWARIĘ w ostatnich latach a może kiedykolwiek?
04-12-2020 15:48
Zgłaszać reklamacje każdy przynajmniej w zakresie posiadanej na koncie pozycji gotówkowej. Z tego ING się nie wywinie. Liczyć koszty korzystania z kapitału, a jak ktoś ma debet - koszty tego debetu. To są realne straty, może i w większości z nas niewielkie, ale łączna ich suma zaboli kontrahenta, który nie potrafi się wywiązać z obowiązków zapewnienia dostępu do usług.
04-12-2020 15:52
Też mnie to martwi. Tu na razie wszyscy mówią o ewentualnych odszkodowaniach, a ja się boję, że oni mogli potracić dane..
04-12-2020 15:52
Na reklamacje klasyczny odzew "Przepraszamy" - i tyle - zero odpowiedzialności, za awarie to nie ich wina nigdy. a już mam dwie zgłoszone w tym tygodniu bo w pon system też nie działał.
Ciężko nam się odnieść do informacji, o których piszesz w tym miejscu. Napisz proszę, gdzie i jakie dokładnie informacje odszukałeś? Podaj proszę dokładne źródło pochodzenia tych wiadomości.
22-05-2022
Chciałabym pomóc i przekazać Ci więcej szczegółów o Twoim koncie, jednak przez Społeczność nie mam wglądu do oferty, z jakiej u nas skorzystałeś.
W Moim ING, jak wejdziesz w zakładkę Oszczędności i na
... 22-05-2022Przyczyną tego komunikatu może być właśnie brak aktualnych danych w systemie lub brak jednego z oświadczeń.
Jeśli uważasz, że Twoje dane są aktualne, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie w banko