04-12-2020 15:04
Gordon dostaniemy kredyt bez marży z RRSO 15%
04-12-2020 15:06
Pytanie tylko co chcą wynagrodzić? Bo określenie "to wynagrodzić " do niczego konkretnego nie odwołuje się.
04-12-2020 15:12
Pytam o stan rachunku - ilość akcji, gotówki. Czy i kiedy te informacje zostaną przekazane?
04-12-2020 15:15
Ciekawe podejście.
Z działaniem emaklera były problemy wielokrotnie. Na każde zgłoszenie o wieszającym się systemie i braku możliwości złożenia dyspozycji ta sama odpiwiedz - nie zidwentyfikowaliśmy problemu po naszej stronie !
Tym razem pewnie to również nie problem banku.
Jeśli bank nie wyciągnie wniosków i nie udobrucha klientów to sądy będą miały sporo zajęcia, a bank będzie kosztowało to jeszce więcej.
04-12-2020 15:28
Brak prowizji przez pół roku by być może zatrzymał większość klientów przed zmianą maklera. Choć pewnie dostaniemy smsa z przeprosinami i miesiąc konta aktywnego za darmo. Śmiech na sali!
04-12-2020 15:30
Ja stawiam na jakieś rekomendacje ich analityków. LOL Bo to żaden dodatkowy koszt.
04-12-2020 15:42
ja się modlę (jestem niewierzący) żebym otrzymał taki sam stan ilości papierów jaki miałem przed AWARIĄ plus kasę na ipo pcf. a tak swoją drogą to moim skromnym zdaniem te komunikaty to wielka ściema i ing poległ na (nie)swoich "specjalistach-informatykach". czy ktoś sobie przypomina tego typu AWARIĘ w ostatnich latach a może kiedykolwiek?
04-12-2020 15:48
Zgłaszać reklamacje każdy przynajmniej w zakresie posiadanej na koncie pozycji gotówkowej. Z tego ING się nie wywinie. Liczyć koszty korzystania z kapitału, a jak ktoś ma debet - koszty tego debetu. To są realne straty, może i w większości z nas niewielkie, ale łączna ich suma zaboli kontrahenta, który nie potrafi się wywiązać z obowiązków zapewnienia dostępu do usług.
04-12-2020 15:52
Też mnie to martwi. Tu na razie wszyscy mówią o ewentualnych odszkodowaniach, a ja się boję, że oni mogli potracić dane..
04-12-2020 15:52
Na reklamacje klasyczny odzew "Przepraszamy" - i tyle - zero odpowiedzialności, za awarie to nie ich wina nigdy. a już mam dwie zgłoszone w tym tygodniu bo w pon system też nie działał.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |