04-12-2020 10:06
Wczoraj był taki komunikat:
Na ścieżce przywracania aplikacji i danych z ostatnich dni pojawiły się problemy, na ten moment nie możemy zadeklarować żadnej godziny udostępnienia systemu. To skomplikowane, a niektórzy nasi specjaliści pracują non stop od wielu godzin
Więc pewnie rzeczywiście jest jakiś problem z danymi. Tak czy owak to jest po prostu skandal.
04-12-2020 10:07
Naprawdę martwicie się odszkodowaniem? Módlcie się abyście odzyskali to co mieliście na kontach. Jak ktoś wcześniej pisał, prawdopodobnie przepadły im dane i nie potrafią ich przywrócić z kopii zapasowej (o ile taka istnieje).
Jedynie co dostajemy to przedszkolne komunikaty o trzymaniu kciuków i jak to dzielnie drużyna walczy.
Następnym razem jak nie będziecie mogli spłacić kredytu, to piszcie im że walczycie 3 noce i niech trzymają za was kciuki
Przedszkole, albo nawet żłobek
04-12-2020 10:11
To jest mega awaria. Po tylu godzinach nie naprawiona. Nie przyjmują zleceń telefonicznie znaczy, że sami nie mają dostępu do naszych akcji i pieniędzy na koncie maklerskim. Pytanie czy w ogóle przywrócą wszystko do stanu przed awarią. Akcje są w depozycie poza ing, ale gotówka już nie i tu może być problem.
04-12-2020 10:18
„NIE MAMY PAŃSKIEGO PŁASZCZA I CO PAN NAM ZROBI”
04-12-2020 11:04
116 minut i wszystko zacznie działać
04-12-2020 11:08
"116 minut i wszystko zacznie działać"
Dzięki. Uśmiałem się do łez
04-12-2020 11:17
Po co się martwić. napiszę, że miałem na koncie 100000 tys. gotówki i reklamację uznają.
04-12-2020 11:24
Uznają? O której? O 8 ? o 13? przed końcem sesji? czy kolejnego dnia przed 13? Czy kolejnego roku? (po niezmordowanej walce)
04-12-2020 11:24
Naprawa awarii składa się z dwóch części. Znalezienia przyczyny i jej naprawienia. Patrząc na czas jak długo zajmuje przywrócenie działanie tej usługi mniemam że jeszcze nie wiedzą jak to zrobić. Bo jeśli by wiedzieli to posiadając specjalistów w ramach zawartych umów już by to naprawili. A teksty typu żeby wysyłać jakich transakcji nie udało się zrobić są chyba żartem. Czy Ci ludzie co to piszą z ING nie rozumieją że inwestor podejmuje decyzje na bieżąco w zależności od sytuacji jaka panuje na rynku? Jeśli ktoś handluje dziennie to może i co 5 minut dokonywać różnych transakcji i co miałbym im pisać non stop reklamacje co chce w danej chwili zrobić z moim kapitałem i akcjami? Bez dostępu do systemu? Śmiech na sali...
04-12-2020 11:24
Proszę moderatorów o odpowiedź na jakże ważne dla mnie pytanie. Jak już system ruszy to mam zakładać nowe zlecenia czy te zlecenia napisane w ramach reklamacji są już jakby zatwierdzone. Czyli jeśli napisałem że kupcie mi 100 akcji PKO bp to znaczy że je mam? Czy mam je kupić a wy wyrównanie cenę? O tym że ja wyrównanie muszę wiedzieć przed zawarciem transakcji.
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Ze względu na to, że sytuacje są różne, przedstawiamy dostępne rozwiązania, z których można skorzystać. Zgodnie z regulacjami informacji możemy udzielić tylko właścicielowi konta. Jeśli właściciel nie
... 19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |