04-12-2020 10:06
Wczoraj był taki komunikat:
Na ścieżce przywracania aplikacji i danych z ostatnich dni pojawiły się problemy, na ten moment nie możemy zadeklarować żadnej godziny udostępnienia systemu. To skomplikowane, a niektórzy nasi specjaliści pracują non stop od wielu godzin
Więc pewnie rzeczywiście jest jakiś problem z danymi. Tak czy owak to jest po prostu skandal.
04-12-2020 10:07
Naprawdę martwicie się odszkodowaniem? Módlcie się abyście odzyskali to co mieliście na kontach. Jak ktoś wcześniej pisał, prawdopodobnie przepadły im dane i nie potrafią ich przywrócić z kopii zapasowej (o ile taka istnieje).
Jedynie co dostajemy to przedszkolne komunikaty o trzymaniu kciuków i jak to dzielnie drużyna walczy.
Następnym razem jak nie będziecie mogli spłacić kredytu, to piszcie im że walczycie 3 noce i niech trzymają za was kciuki
Przedszkole, albo nawet żłobek
04-12-2020 10:11
To jest mega awaria. Po tylu godzinach nie naprawiona. Nie przyjmują zleceń telefonicznie znaczy, że sami nie mają dostępu do naszych akcji i pieniędzy na koncie maklerskim. Pytanie czy w ogóle przywrócą wszystko do stanu przed awarią. Akcje są w depozycie poza ing, ale gotówka już nie i tu może być problem.
04-12-2020 10:18
„NIE MAMY PAŃSKIEGO PŁASZCZA I CO PAN NAM ZROBI”
04-12-2020 11:04
116 minut i wszystko zacznie działać
04-12-2020 11:08
"116 minut i wszystko zacznie działać"
Dzięki. Uśmiałem się do łez
04-12-2020 11:17
Po co się martwić. napiszę, że miałem na koncie 100000 tys. gotówki i reklamację uznają.
04-12-2020 11:24
Uznają? O której? O 8 ? o 13? przed końcem sesji? czy kolejnego dnia przed 13? Czy kolejnego roku? (po niezmordowanej walce)
04-12-2020 11:24
Naprawa awarii składa się z dwóch części. Znalezienia przyczyny i jej naprawienia. Patrząc na czas jak długo zajmuje przywrócenie działanie tej usługi mniemam że jeszcze nie wiedzą jak to zrobić. Bo jeśli by wiedzieli to posiadając specjalistów w ramach zawartych umów już by to naprawili. A teksty typu żeby wysyłać jakich transakcji nie udało się zrobić są chyba żartem. Czy Ci ludzie co to piszą z ING nie rozumieją że inwestor podejmuje decyzje na bieżąco w zależności od sytuacji jaka panuje na rynku? Jeśli ktoś handluje dziennie to może i co 5 minut dokonywać różnych transakcji i co miałbym im pisać non stop reklamacje co chce w danej chwili zrobić z moim kapitałem i akcjami? Bez dostępu do systemu? Śmiech na sali...
04-12-2020 11:24
Proszę moderatorów o odpowiedź na jakże ważne dla mnie pytanie. Jak już system ruszy to mam zakładać nowe zlecenia czy te zlecenia napisane w ramach reklamacji są już jakby zatwierdzone. Czyli jeśli napisałem że kupcie mi 100 akcji PKO bp to znaczy że je mam? Czy mam je kupić a wy wyrównanie cenę? O tym że ja wyrównanie muszę wiedzieć przed zawarciem transakcji.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |