04-12-2020 09:14
Proszę w trybie PILNYM (na maila) udostępnienie informacji o stanie rachunku na dzień 04.12.2020 na godz. 8.30
04-12-2020 09:35
Patałachy jedne!!!! Odbierzcie przynajmniej telefon by móc złożyć zlecenie !!!!
04-12-2020 09:38
Nie złożysz - nie ma takiej możliwości. Rozmawiałem z maklerem (rano się dodzwoniłem).
04-12-2020 09:40
04-12-2020 09:44
Reklamację wynikającą z braku dostępu do modułu Makler możesz zgłosić poprzez wiadomość w Moim ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301. Przygotuj proszę dokładne informacje dotyczące operacji, której nie udało Ci się wskutek awarii wykonać.
04-12-2020 09:54
Czekam na informację o ilości papierów na moim koncie na 04.12.2020 na godz. 8.30.
04-12-2020 09:55
Przepraszam, jeśli urażę albo zdenerwuję w ten sposób któregoś z Użytkowników tej społeczności, ale ponieważ nie padają odpowiedzi na zadawane moderatorom pytania, tylko wciąż ten sam komunikat, żeby składać reklamacje, będę ponawiał pytania co jakiś czas na tym forum, żeby nie znikały z oczom moderatorom. Dziękuję za wyrozumiałość.
Moderatorzy: rozumiem Waszą trudność sytuacji w jakiej się znaleźliście i Wam naprawdę współczuję, Wy proszę zrozumcie nas Klientów i udzielcie pomocy.
"Dzień dobry.
Jako Klient Biura Maklerskiego ING jestem nie tylko coraz bardziej sfrustrowany i zirytowany sytuacją, ale teraz widzę, że próby pomocy nam są jedynie koniecznym, zdawkowym, działaniem, a nie realną pomocą.
Dopisuję się do pytania Użytkowniczki nade mną Batman_xp1 - fakt, że mogę złożyć reklamację nie mówi mi w jaki sposób jej dokonać i do jakich sytuacji odnieść. Dokładnie chciałbym, żeby Biuro Maklerskie wypowiedziało się w trzech kwestiach, na które ja nigdzie nie widziałem odpowiedzi i nie mogę tego w chwili obecnej sprawdzić:
1. Co w dniu wczorajszym działo się ze zleceniami, które były na giełdzie ustawione zanim doszło do awarii - zrealizowały się po ustawionych cenach czy awaria spowodowała, że do tego nie doszło? Co się wydarzy jeśli Makler ruszy dzisiaj - np. SL zrealizują się po cenach niższych o kolejne 5% od wczoraj ustawionego poziomu (jeśli nastąpił dziś dalszy spadek) natychmiast po starcie?
2. W jaki sposób mamy określać w reklamacji jakich transakcji nie dokonaliśmy? "Planowałem kupić akcji XXX na otwarciu giełdy i sprzedać wszystkie na zakończeniu" - chociaż to może być absolutna prawda to nikt nam w to nie uwierzy. W jaki sposób mamy zatem jako Klienci działać, żeby ktoś uwierzył?
3. Co z zapisami na IPO PCF - czy zrealizowane wcześniej zapisy zostaną zrealizowane, czy też na skutek awarii do tego nie dojdzie? Co z tymi, którzy chcieli (w naturalny sposób) uwolnić kapitał z akcji wczoraj i przeznaczyć go na IPO?
Bardzo proszę o odpowiedź na wszystkie pytania, a nie tylko prośbę o wysłanie reklamacji i informację, że pracujecie Państwo nad tym."
04-12-2020 09:58 | Edytowano: 04-12-2020 10:02
Mam nadzieje, że każdy jest świadomy z jak wielkim fuckupem mierzy się ten bank. Nie mówimy tu o prostym błędzie systemu przy np. składaniu zleceń bo takie rzeczy można naprawić w kilka minut. Skoro awaria trwa już blisko 50h to znaczy, że prawdopodobnie ktoś utracił dane i teraz ma problem z ich przywróceniem. Powodzenia w przyszłości przy takim podejściu do (oby już byłych) klientów
04-12-2020 09:59
04-12-2020 10:02 | Edytowano: 04-12-2020 10:04
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
9 | |
6 | |
4 | |
4 |