Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

Proszę w trybie PILNYM (na maila) udostępnienie informacji o stanie rachunku na dzień 04.12.2020 na godz. 8.30

ZibiB
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
47
10
03-12-2020
Wiadomość 201 z 594 (4 250 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Patałachy jedne!!!! Odbierzcie przynajmniej  telefon by móc złożyć zlecenie !!!! 

Odpowiedz
0 Lajków
Adam76
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
03-12-2020
Wiadomość 202 z 594 (4 049 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Nie złożysz - nie ma takiej możliwości. Rozmawiałem z maklerem (rano się dodzwoniłem). 

Odpowiedz
0 Lajków
Kobalt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
04-12-2020
Wiadomość 203 z 594 (4 023 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Aktualizacja 22tyś wirtualnej straty - przez to że nie mogłem wczoraj zrobić zaplanowanych operacji sprzedaży i zakupu - rok planowania obserwacji i w momencie najważniejszym padło - kto za to mi zwróci kasę co ?
Odpowiedz
0 Lajków
Schamann
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
3
31-10-2018
Wiadomość 204 z 594 (4 004 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Reklamację wynikającą z braku dostępu do modułu Makler możesz zgłosić poprzez wiadomość w Moim ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301.  Przygotuj proszę dokładne informacje dotyczące operacji, której nie udało Ci się wskutek awarii wykonać.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
151
35
23-04-2018
Wiadomość 205 z 594 (3 955 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Czekam na informację o ilości papierów na moim koncie na 04.12.2020 na godz. 8.30.

Odpowiedz
0 Lajków
ZibiB
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
47
10
03-12-2020
Wiadomość 206 z 594 (3 853 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Przepraszam, jeśli urażę albo zdenerwuję w ten sposób któregoś z Użytkowników tej społeczności, ale ponieważ nie padają odpowiedzi na zadawane moderatorom pytania, tylko wciąż ten sam komunikat, żeby składać reklamacje, będę ponawiał pytania co jakiś czas na tym forum, żeby nie znikały z oczom moderatorom. Dziękuję za wyrozumiałość. 

Moderatorzy: rozumiem Waszą trudność sytuacji w jakiej się znaleźliście i Wam naprawdę współczuję, Wy proszę zrozumcie nas Klientów i udzielcie pomocy.

"Dzień dobry.

Jako Klient Biura Maklerskiego ING jestem nie tylko coraz bardziej sfrustrowany i zirytowany sytuacją, ale teraz widzę, że próby pomocy nam są jedynie koniecznym, zdawkowym, działaniem, a nie realną pomocą.

Dopisuję się do pytania Użytkowniczki nade mną Batman_xp1 - fakt, że mogę złożyć reklamację nie mówi mi w jaki sposób jej dokonać i do jakich sytuacji odnieść. Dokładnie chciałbym, żeby Biuro Maklerskie wypowiedziało się w trzech kwestiach, na które ja nigdzie nie widziałem odpowiedzi i nie mogę tego w chwili obecnej sprawdzić:
1. Co w dniu wczorajszym działo się ze zleceniami, które były na giełdzie ustawione zanim doszło do awarii - zrealizowały się po ustawionych cenach czy awaria spowodowała, że do tego nie doszło? Co się wydarzy jeśli Makler ruszy dzisiaj - np. SL zrealizują się po cenach niższych o kolejne 5% od wczoraj ustawionego poziomu (jeśli nastąpił dziś dalszy spadek) natychmiast po starcie?


2. W jaki sposób mamy określać w reklamacji jakich transakcji nie dokonaliśmy? "Planowałem kupić akcji XXX na otwarciu giełdy i sprzedać wszystkie na zakończeniu" - chociaż to może być absolutna prawda to nikt nam w to nie uwierzy. W jaki sposób mamy zatem jako Klienci działać, żeby ktoś uwierzył?

 

3. Co z zapisami na IPO PCF - czy zrealizowane wcześniej zapisy zostaną zrealizowane, czy też na skutek awarii do tego nie dojdzie? Co z tymi, którzy chcieli (w naturalny sposób) uwolnić kapitał z akcji wczoraj i przeznaczyć go na IPO?

 

Bardzo proszę o odpowiedź na wszystkie pytania, a nie tylko prośbę o wysłanie reklamacji i informację, że pracujecie Państwo nad tym."

Ciachito
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
21
03-12-2020
Wiadomość 207 z 594 (3 837 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

Mam nadzieje, że każdy jest świadomy z jak wielkim fuckupem mierzy się ten bank. Nie mówimy tu o prostym błędzie systemu przy np. składaniu zleceń bo takie rzeczy można naprawić w kilka minut. Skoro awaria trwa już blisko 50h to znaczy, że prawdopodobnie ktoś utracił dane i teraz ma problem z ich przywróceniem. Powodzenia w przyszłości przy takim podejściu do (oby już byłych) klientów

Odpowiedz
0 Lajków
wkalbar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-12-2020
Wiadomość 208 z 594 (3 788 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

jezeli nie padna jasne deklaracje ze strony banku bo nie da sie zlozyc reklamacji nawet kto chetny na pozew zbiorowy?
Przemo81
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 209 z 594 (3 779 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]
U mnie już 1 grudnia wieczorem nie działało. Nie mogłem się zapisać na ipo pcf bo mnie wylogowało. W środę rano też nie działało. W dzień jestem w pracy bez dostępu do internetu. A wieczorem to już padło i nie działa do teraz. Kpina.
Zleceń telefonicznych nikt nie przyjmie to jeszcze bardziej żałosne. Ipo Allegro nie prowadziliście ipo Canal Plus się nie udało a ipo pcf na które chciałem się zapisać od wtorku nie udało się przez wasze niedbalstwo.
Pan w trakcie przyjmowania reklamacji nie ma pojęcia co to jest w ogóle IPO.
Naprawdę liczę na pozew zbiorowy.
Odpowiedz
0 Lajków
wiesiek84
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-12-2020
Wiadomość 210 z 594 (3 724 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
ubezpieczenie spłaty - zmiana wariantu ubezpieczenia

Cześć!

 

Czy jest możliwość zmiany wariantu ubezpieczenia, aby np. zrezygnować z ubezpieczania utraty pracy i zostawić na życie, bez łamania zapisów umowy dot. zwiększenia marży o 0,4%? Ubezpieczenie i

...

04-12-2022
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Nie ma absolutnie sensu nic czyścić, ani instalować od nowa. U mnie problemy występują na nowym S22+, więc to problem po stronie ING, a nie naszych telefonów.

03-12-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy