03-12-2020 12:09
Jest 12. Co z maklerem?
03-12-2020 12:19
03-12-2020 12:24
Praktycznie zero szans indywidualnie.
Tylko ewentualność pozwu zbiorowego i to tylko dlatego, by uniknąć czarnego PR..
03-12-2020 12:26
"Prace te wciąż trwają, mamy nadzieję że uda nam się zakończyć je przed godziną 13:00. Z powodu dużej liczby telefonów dotyczących awarii, kontakt z infolinią Biura Maklerskiego może być utrudniony."
03-12-2020 12:31
Powinni napisać -telefonów nie odbieramy.
03-12-2020 12:36
No dobra, w takim razie google podpowiadają, że musi nas być min. 10 osób. Pewnie do zrobienia.
Dalej, co w takim pozwie należy przedstawić?
Ja np. nie miałem możliwości ustawienia stop losa na spółcy XYZ, poleciała 7% w dół, chciałem reagować ale nie miałem jak itd.
Ogólnie pewnie wyjdzie z tego grubsza sprawa, o ile zbierze się więcej osób, pytanie na ile nam, drobnym starczy sił do walki.
03-12-2020 12:37
Jednak zmieniono już wersję: "Prace te wciąż trwają, staramy się zakończyć je jak najszybciej. Z powodu dużej liczby telefonów dotyczących awarii, kontakt z infolinią Biura Maklerskiego może być utrudniony."
Teraz już kompletnie nie wiadomo czego się można spodziewać...
03-12-2020 12:38
Trzeba pisać też do KNFu, niech im zabiorą licencje i nałożą kary!
03-12-2020 12:41
Przecież informują na bieżąco.
Najpierw do 12, później do 13, teraz informują, że jak najszybciej.
Tak jak napisałeś, informują, że nie wiedzą, czy i kiedy cokolwiek zrobią.
Może jutro, a może po weekendzie.
03-12-2020 12:42 | Edytowano: 03-12-2020 12:55
Najgorzej że sytuacja 3 dni temu była analogiczna - tylko nie było informacji oficjalnej. Cały dzień czekałem na sprzedaż i.... w plecy dziś już jakieś 6-7 tyś. zł. Wiem że to grosze w skali gigantów, ale dla mnie nie. W ubiegłym tygodniu analogiczna sytuacja - wieczór przed zamknięciem sesji - strona maklera wisi, jakakolwiek reakcja niemożliwa.
Mówicie że linie zajęte i nie odbierają - ja się dodzwoniłem po 15-20 min, po czym osoba z infolinii mnie rozłączyła.... !!!
Skandal który powinien być nagłośniony. Brak profesjonalizmu i totalna utrata zaufania!
Prośba o logi z dostępności będzie procesowana pewnie ustawową ilość dni.
Macie gdzieś zapisane czasy podczas których makler był niedostępny?
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
9 | |
6 | |
4 | |
4 |