03-12-2020 12:43
Można też zgłosić do Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów tam też mogą kary nałożyć
03-12-2020 12:48
Zabawne jest to, ze trafiłem na ich stronie na przestrogę przed oszustami, przez których można stracić środki.
03-12-2020 12:50
Króciutki opis pozwu:
https://www.infor.pl/prawo/w-sadzie/pozew-zbiorowy/309423,Pozew-zbiorowy-vademecum.html
Akurat mnie trochę rozjaśnił sprawę o co wgl chodzi.
03-12-2020 12:53
czy ktoś założył może jakaś grupę na FB do pozwu zbiorowego? Jeśli tak podajcie nazwę
03-12-2020 12:54
Reasumując. Można będzie przystąpić do pozwu zbiorowego z chwilą, gdy każdy chętny określi precyzyjnie swoje straty.
Pozostaje czekać do końca sesji lub przywrócenia działania konta.
03-12-2020 12:58
Im dłużej nie będzie działał tym gorzej dla nich. Niech gromadzą pieniądze na odszkodowania.
03-12-2020 13:00
mają ubezpieczenie, gwarancje bankowe oraz kontrakty z firmami zewnętrznymi, które ponoć odpowiadają za maklera. My więc ścigajmy ing, bo mają od kogo odebrać...
03-12-2020 13:04
Niestety nie.
Strata dla nas.
Sprawa będzie trwała 2 do 4 lat.
Prowizja to przy dużej sumie 15% dla papugi i nawet przy uwzględnieniu przez sąd inflacji i zarządzenie odsetek to my będziemy stratni.
03-12-2020 13:07
Nie daruję obserwując kurs Orange i mając te akcje na koncie i być aktywnym uczestnikiem rynku.
03-12-2020 13:08
2/ Już chwila moment ruszamy
3/ Już testujemy
4/ Nie wiemy kiedy uruchomimy.
Brawo.
Czwartek, 12:47Na ścieżce przywracania aplikacji i danych z ostatnich dni pojawiły się problemy, na ten moment nie możemy zadeklarować żadnej godziny udostępnienia systemu. Niektórzy specjaliści pracują non stop od 20 godzin.
Prosimy o jeszcze trochę cierpliwości. Dopinamy testy.
Jesteśmy na dobrej drodze, ale musimy wszystko dobrze przetestować. Póki co wszystko wygląda OK. Staramy się udostępnić Maklera przed południem.
Giełda już działa, ale jeszcze nie udało nam się przywrócić funkcjonalnosci systemu. Razem z dostawcą pracujemy nad rozwiązaniem 16 godzinę non stop. Prosimy o wyrozumiałość.
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
9 | |
6 | |
4 | |
4 |