03-12-2020 12:09
Jest 12. Co z maklerem?
03-12-2020 12:19
03-12-2020 12:24
Praktycznie zero szans indywidualnie.
Tylko ewentualność pozwu zbiorowego i to tylko dlatego, by uniknąć czarnego PR..
03-12-2020 12:26
"Prace te wciąż trwają, mamy nadzieję że uda nam się zakończyć je przed godziną 13:00. Z powodu dużej liczby telefonów dotyczących awarii, kontakt z infolinią Biura Maklerskiego może być utrudniony."
03-12-2020 12:31
Powinni napisać -telefonów nie odbieramy.
03-12-2020 12:36
No dobra, w takim razie google podpowiadają, że musi nas być min. 10 osób. Pewnie do zrobienia.
Dalej, co w takim pozwie należy przedstawić?
Ja np. nie miałem możliwości ustawienia stop losa na spółcy XYZ, poleciała 7% w dół, chciałem reagować ale nie miałem jak itd.
Ogólnie pewnie wyjdzie z tego grubsza sprawa, o ile zbierze się więcej osób, pytanie na ile nam, drobnym starczy sił do walki.
03-12-2020 12:37
Jednak zmieniono już wersję: "Prace te wciąż trwają, staramy się zakończyć je jak najszybciej. Z powodu dużej liczby telefonów dotyczących awarii, kontakt z infolinią Biura Maklerskiego może być utrudniony."
Teraz już kompletnie nie wiadomo czego się można spodziewać...
03-12-2020 12:38
Trzeba pisać też do KNFu, niech im zabiorą licencje i nałożą kary!
03-12-2020 12:41
Przecież informują na bieżąco.
Najpierw do 12, później do 13, teraz informują, że jak najszybciej.
Tak jak napisałeś, informują, że nie wiedzą, czy i kiedy cokolwiek zrobią.
Może jutro, a może po weekendzie.
03-12-2020 12:42 | Edytowano: 03-12-2020 12:55
Najgorzej że sytuacja 3 dni temu była analogiczna - tylko nie było informacji oficjalnej. Cały dzień czekałem na sprzedaż i.... w plecy dziś już jakieś 6-7 tyś. zł. Wiem że to grosze w skali gigantów, ale dla mnie nie. W ubiegłym tygodniu analogiczna sytuacja - wieczór przed zamknięciem sesji - strona maklera wisi, jakakolwiek reakcja niemożliwa.
Mówicie że linie zajęte i nie odbierają - ja się dodzwoniłem po 15-20 min, po czym osoba z infolinii mnie rozłączyła.... !!!
Skandal który powinien być nagłośniony. Brak profesjonalizmu i totalna utrata zaufania!
Prośba o logi z dostępności będzie procesowana pewnie ustawową ilość dni.
Macie gdzieś zapisane czasy podczas których makler był niedostępny?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |